"It's not about how fast I get there, It's not about what's waiting on the other side, it's the climb".
Ein-de-lijk deze verschikkelijk dag is voorbij. Ik wacht nog even op Dja en Puck bij de kluisjes. opeens hoor ik iemand keihard schreeuwen. ik loop snelwandeld op het geluid af. *BAMM* ja hoor, ik bots weer tegen iemand op. "kun je niet uitkijken trut?" sist de jongen. ik kijk op. recht in zijn fel blauwe ogen. damnn die kaaklijn... "nou?" sist hij nog eens. "uh pardon? jij bent hier de gene die tegen aan loopt. niet anders om. ik zal maar uit je doppe kijken." zeg ik boos terug. De jongen zucht en kijkt me aan. damn die ogen. In die ogen ik zou er wel in kunnen verdrinken... Wat zou hij van mij vinden? Natuurijk ben ik veel te lelijk voor. ginger head. misschien vind hij me wel mooi? nee dat kan niet... "nou ga je mee of niet? zei de jongen. ik kijk hem verwardt aan. blijkbaar was ik weer eens aan het dagdromen. like always. De jongen lacht naar. damn zijn lach. "sorry wat zei je?" vraag ik maar. "ik vroeg of je zin had om iets te drinken". hij kijkt me vragend aan. tikkeltje onzeker. awh cute. "uh eerst loop je tegen me, noemt me een trut en dan wil je dat ik iets met je drinken?" ik zucht. de jongen kijkt me verbaast aan "i would love to, maar volgens mij zit Dja weer eens te vechten met Roos en der huppelkutje." zeg ik dan maar. de jongen kijkt me met een glimlach aan, "zou ik dan wel nog je nummer mogen?" vraagt hij met zijn puppyoogjes. "hahah ofcourse" zeg ik. snel geef ik mijn nummer en loop richting het gegil. en ja hoor. Dja is aan het vechten met Roos. wat een koekwousje is het toch. snel ren ik naar Dja toe en trek haar van Roos af. "VIEZE KUT HOER" schreeuwd roos tegen Dja. Dja loopt rood aan van woede en wil iets terug roepen maar Puck is haar voor "SORRY? WAT ZEG JIJ? JIJ? PRATEN TEGEN MIJ? GOH.. HUMOR HEB JE WEL ZEG, LAAT DJA MET RUST JA?" schreeuwd puck tegen Roos. ik kijk Puck verbaast aan, een grijns speelt rondom haar lippen. Roos daar in tegen lijkt geschokt, maar herstelt zich snel. "jij praat veel maar weet niks, dus ben stil en ken je plek bitch" zegt Roos arrogant tegen Puck. oke nu kan ze het ook echt krijgen. " nu luister jij eens even heel goed naar mij meisje, jij praat niet zo over mijn vriendinnen, ik heb anders een heel mooi gedichtje voor jou" zeg ik. Roos kijkt me super arrogant aan. een grijns speelt er rond haar lippen. "schatje, vertel je leuke gedichtje maar" zegt ze spottend. ik zal d'r wat leren "fake wimpers, fake lippen, fake nagels, fake haar, sgat weet je zeker dat je niet in China bent gemaakt?" zeg ik met een grijns. oke slechtste gedicht ooit maar whatever het lijkt te werken. Roos kijkt me spottend aan en gooit haar porno blonden haren naar achter en terwijl ze omdraaid om weg te lopen knippert ze met haar vingers zodat huppelkutje 1 en huppelkutje 2 achter d'r kont aan lopen. wat een bitch.
Ik loop snel naar de W.c toe om even te checken bij Dja. Dja houd een doekje tegen haar neus. bloedneus, haren die zijn uitgetrokken en haar make up zit overal. arm kind. Ik sla mijn armen om Dja heen en hoor haar zachtjes dingen vloeken over Roos. ik grinnik. Samen met Puck en Dja loop ik de school uit. "Als ik die trut zie he, ze gaat kapot" Bromde Dja. Puck en ik beginnen te grinniken.
"HOOOOIII IK BEN THUUUISS" Schreeuw ik door het hele huis. niemand reageerd. hu? vreemd.. ik loop door naar de keuken. niemand. Ik pak snel een glas water en loop dan door naar de woonkamer. Van schik laat ik mijn glas vallen. ik zie iets wat ik liever nooit had willen zien....
{A/N *BAM BAM BAMMM* OKE. hoi ben ik weer. votes/ comments? lufff}
JE LEEST
Fall.
Teen Fiction"Do not look at yourself with disgust, you are a gift to this earth. You are beautiful. You are a light, an energy, an essence. You are nature herself. "