~03~

26 1 1
                                    

if you’re reading this….

Congratulations, you’re alive.

If that’s not something to smile about,

Then i don’t know what is.

“OMG MAM, ZOIETS DOE JE NIET IN DE WOONKAMER! EN AL HELEMAAL NIET OP JOU LEEFTIJD!” schreeuw ik. Ja mijn moeder ligt te wippen met haar nieuwe lover. Iewl. Bah. Iewl bah. Snel pakt haar ‘lover’ een kussen waarmee hij zijn piemel bedekt. Mijn moeder kijkt me geschokt aan. “jongedame, ik mag doen en laten wat ik wil. Ik ben helemaal niet oud. Ik ben jong en dynamisch” zegt mijn moeder. “fine.” Ik loop naar de voordeur om naar puck te gaan maar mijn moeder houd me tegen. “en waar dacht jij naar toe te gaan?” vraagt ze “naar puck?” ik zie mijn moeder denken en begint dan te lachen. Oke vreemd?  “blijf daar maar een tijdje” zegt ze dan. Ik kijk haar geschrokken aan. “wa-wat bedoel je daarmee?” vraag ik in paniek. “zoals ik het zeg, blijf daar maar een tijdje. Ik hoef je voorlopig niet te zien…. Nou doeiii” zegt ze en gooit me het huis en gooit de deur met een klap dicht.

What the fuck? Snel bel ik puck op

{a/n Puck=p Nicki= N

p:hii met puck

n: “Heeei puck met nicki” zeg ik huilend

p: omg nic wat is er?? Waarom huil je zo??

n: h-he-het is n-niks

p: yeah sure. Waar ben je? Vertel me nu alles!

n: r-rustig ik kom wel naar j-je toe o-oke? D-dan vertel i-ik je alles.

p: okay is goed tot zo!

En ze hangt op. Snikkend loop ik richting Puck toe. Gelukkig is het maar een paar straten niet zo ver dus. Wel klote dat ik door 3 z’n super enge straatjes moet anders loop ik helemaal om. Pfffff… rustig loop ik verder. Ik heb wel een gehoord dat er meisjes zijn verkracht. Baahh, als zoiets mij zou over komen zou ik echt een trauma voor mijn leven hebben. Oke de eerste ben ik uit nog 2 te gaan. Als ik bij het 2 straatje kom hoor ik iemand opeens super hard schreeuwen. Ik schik snel loop ik door om te kijken wat er is. Je zukt nu wel denken wtf ga je kijken idioot maar dadelijk is er iets super ergs ofzo en dat lijkt me echt erg. Opeens trekt iemand aan mijn arm. Van schrik laat ik een gil. De gene legt zijn hand op mijn mond. Ik zet grote ogen op. Die iemand draait me om zodat ik regelrecht in zijn bloedmooie ogen kijk. Wauw. Die ogen ken ik ergens van. Ogh nee het zal toch niet dat……

{bam bam bam sorry voor late update en dat het zo kort is maar ik zit een dip but i am fine like always. Comments/ votes? lyxx}

 

 

 

 

Fall.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu