BAZEN

5 0 0
                                    

Yaşadığın hayat senin mi ?

Ne zaman özgürce nefes aldın ?

En son ne zaman keninle konuştun ?

Kendin için ne yaptın ?

bilmiyosun demi ben de bilmiyorum bilen de yok bence . Yaşadığımız hayat herkese adil değil bence ama  burdaysan benim yazdıklarımı okuyosan kaderimiz bi yerde güzel bişey yaptı ve bizi bir araya getirdi. Sana bi soru sorucam. NASILSIN cevabı iyim sen değil bun kısa mesaj gibi sormadım gerçekten soruyorum bugün nasıl hıssediyosun yada bişeyler hissediyo musun? Derdim seni üzmek değil .Derdim seni sana hatırlamak . Bazen kaybolur insan kendi bile fark etmez . Sürüklenir gider yol belli değil giiti yer gözükmüyo ama doğmuş bi defa insanevladı durmaya hakkı yok. Hak demişken KADIN OLMAK VAR bu ülke de bu dünya da bir sürü hakkımız var söz de. Nerde bizim haklarımız . Tamam hasas konu girmicem . Seninle sohbet etmeye devam edicem . İster misin diye sorarsam saçma olur hala yanımdaysan istiyosundur . Hazırsan hayatına girmek istiyorum. Normal de her hangi bi konu bulup bi hikaye yazarak hislerimi dökücektim ama ben seninle sohbet etmeyi tercih ediyorum.

Eğer hayatına girmeme izin veriyosan bi sonra ki bölüme de yardım et . Senden sadece sana sörduğum sorulara cevap vermeni istiyorum sonra sana biraz fikir. Belki de ortak yaralarımız vardır birlikte sararız . 

HAYATIMIZ KAÇMADAN YAKALAYIM . VAR  MISIN BENİMLE YOLCULUĞA ?

SiYaH BeYaZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin