Rüya

3.2K 66 90
                                    

Rüya by @tnystark_

Ah-h Steve"
Elleri başının üstünde birleştirilmiş adamı inceledi Steve . Terden ıslanmış kahve saçları alnına düşmüş , yanakları hafif kızarmış ve aldığı aşırı zevkten kapanmış gözleriyle hafifçe araladığı ince dudaklarından Steve her gelgit yaptığında yeni bir inleme dökülüyordu.

Steve altındaki bu zarif bedeni incelemeyi sürdürürken hareketine devam ediyordu. İkisi de odayı dolduran inlemelerle gelmeye yaklaştıklarını fark ettiler.

"Da-daha hızlı aH-"
Söyleneni yapıp temposunu arttırabildiği kadar arttırdı. Artık inlemelerin sesi çok yükselmişti. Biraz daha hareketlerine devam eden Steve kısa bir süre sonra kendini zevkin doruğuna ulaşmak üzere buldu.

Steve saat gece 3:27'de kan ter içinde gözlerini açtığında fena halde ereksiyon olmuş olduğunu fark etti.

Ne yani hepsi rüya mıydı?????

Uykuya geri dönmek adına biraz çabalasa da nafileydi . Pijamasının altından küçük steve ona el sallıyordu. Gözlerini kapatıp tekrar uyumayı denedi Steve.Bir umut dalabilirim belki diye ancak gözünün önüne gelen esmer teninde boncuk terler , birbirine girmiş saçları ve kızarmış dudaklarıyla çıplak Tony Stark hiç de yardımcı olmuyordu.

"Git başımdan " diye gözleri kapalı bir şekilde mırıldandı Steve ancak gözlerini ne zaman kapasa altında inleyen ve hızlanması için ona yalvaran esmer adam , ona şans tanımıyordu.

Ancak Steve asla buna anlam veremiyordu. Yani adamı beğendiği falan yoktu ki! Hatta sevmiyordu bile. Evet , Tony Stark'tan hiç haz etmiyordu.

Sevmememden kaynaklanan duygu yoğunluğu buna sebep olmuş olabilir diye düşündü. Evet , bu olmalı. Başka türlüsü ne olabilirdi ki zaten.

Penisi şişmiş sarışın , kendini uykunun kollarına geri atabilmek adına son bir çareye başvurdu.

Mastürbasyon

Minik lanet sözcükleri mırıldanarak pijamasını indirdi. Boxerın üzerinden erekte olmuş aletini okşayınca kemikleri titredi. Okşama hareketine bir süre daha devam ederken ağzından minik inlemeler çıkıyordu.

Sonunda boxerı indirdiğinde gün yüzüne çıkan aletini eline aldı ve aşağı yukarı haraket ettirmeye başladı. Bunları yaparken Tony'nin yaptığını hayal etmesi sürece yardımcı oluyordu.

"Ahhh Tony—"

Ağzından dökülen sesini alçak tutmaya çalıştığı inlemeler hareketiyle gittikçe artarken artık Steve başını hafiften yastığına gömmüş , bir eliyle çarşafı sıkıyordu. Aklına rüyasından kareler, Tonynin onun adını inleyişini getiriyordu.

İçinde yaklaşan orgazmı hissedince hareketini daha daha hızlandırdı taa ki

Çarşaf sperm olana kadar

Sonunda aradığı rahatlamaya kavuşan Steve biraz kendine gelmek için uzansa da yatağı temizlemesi gerektiğini düşündü ve boxerıyla pijamasını giyip çarşafı çıkardı. Odanın ışığını açıp dolaptan bulduğu temiz çarşafı yatağa geçirince biraz su almak için mutfağa gitmeye karar verdi.

Tabii ki mutfakta yalnızca boxerlarıyla kendine kahve döken Tony Stark'ı görmeyi beklemiyordu.

Hem de hiç

Yanaklarına doğru ısınmaya başladığında başka tarafa bak ,diye geçirdi aklından. Tony bu sırada kahvesini dökmüş ve Steve'i fark etmişti.

"Selam Ste- ah pardon bu saatte kimsenin ayakta olacağını düşünmemiştim"

Yalnızca boxerlarıyla olduğunu Tony'de fark etmişti

StonyhubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin