Catwomen

1.5K 35 46
                                    

@alexsasharogers 'tan bir hikaye;
---------------------------------------------------

"İkinci yıl dönümümüz kutlu olsun!" dedi Tony ve elindeki dikdörtgen kutuyu Steve'e uzattı.

"Ahh! Tony!" dedi ve uzatılan kutuyu eline aldı. Açtığında içinden çıkan parfumü bileğine sıktı. Kokusu hoşuna gidince gömleğinin altından vücuduna sıktı.

"Sıra bende. Al bakalım." dedi ve büyük kutuyu uzattı Tony'e.

"Ağır bir şeyse almayayım sen aç. Kollarıma yazık olur." dedi ve munzur bir sırıtış belirdi. Steve sahte bir göz devirme ile kutuyu salladı almasını ister gibi.

"Tamam. Tamam." dedi Tony ve kutuyu aldı. Açınca içindeki siyah kulaklı tacı aldı. Sonrada boydan olan deri kostümü eline aldı. Fermuarı ise belinde bitiyordu geri kalanı yoktu. Ayriyeten şık bir kemeri vardı. Kostümü altında ise... Kırbaç.

Tony ise kostümü ve kırbacı bir elinde tutup tacı öbür eline aldı ve tek kaşını kaldırılarak Steve'e baktı. Ama sırıtıyordu.

"Ee Tony. Hep sen mi arsız ve fantezili olucaksın?"

---Bir kaç dakika sonra odada---

"O kadarda zor giyilecek bir şey değildi bence ama" dedi Steve yatak odasının dışından. Tony bu şeylerde beceriksizdi. Nasıl olsa hep o giydirirdi önceden. O giymezdi... O yüzden Steve'i dışarıda tuttu.

"Tamam gel." dedi sonunda içerideki esmer adam.

"Pekala umar-" dedi ama devamını getiremedi. Çünkü waow yani. Kocasını bu kadar seksi sadece zırhlarıyla uğraşırken hatırlıyordu.

Tony yatağa geçmiş dizlerini biraz aralamış bir şekilde duruyordu ve fermuar göbek deliğinin biraz altında bittiğinden göğsü ortadaydı ama göğüs uçları gözükmüyordu. Kostümün yakası ise havaya kalkıktı. Kafası ise seksiden çok tatlı duruyordu. (Alta bakmadığı sürece.) kırbacı ise eline almış oynuyordu.

"Kırbacı bari ben kullanayım." dedi Tony. Steve ise dikkatini toplayamıyordu. Konuşamıyordu. Bazı fan artlardaki çizimler gibi burnunun kanamadığına şükrediyordu. Kanıyor bile olabilirdi ama umurunda değildi.

En sonunda dayanamadı ve ceketini hızlıca çıkarttı ve yatağa paytak adımlarla ilerlerken gömleğinin düğmelerini yırtarak çıkarttı. Tony'nin kahkahası ise her düğme düştüğünde yükseliyordu. Hem Tony'nin kahkahası hem de Steve'in aleti yükseliyordu.

Steve ise aniden yatağın ucundan Tony'e atladı ve onu yatağa yatırdı. Tony'nin elinden kırbaç düştü ve taç canını acıtmasın diye Steve tacı aldı.

"Yavaş koca oğlan. Eğlenmeyelim mi?"

"Eğlenecek vaktim olduğunu sanmıyorum sevgilim." dedi hırıltılı bir sesle. Gerçekten Steve'in gözleri koyulaşmıştı. Şu an Tony'i acayip istiyordu.

İlk önce kostümü çıkartmadı ve boynuna hücum etti. Sonradan bir şey eksikmiş gibi geldi. Boynundan bir yol çizerek dudaklarına ulaştı.

O yolu çizerken ise Tony kıkırdadı.

Ahh gülümsemesi bile Steve'in sertleşmesine yetiyordu.

En sonunda hala kostüm üzerindeyken göğsüne doğru indi. Biraz iz bıraktıktan sonra kostümü omuzlarından çıkarmaya başladı. Kostümlüyken gözükmeyen köprücük kemiğini öpmeye başladı.

En sonunda dayanamadı ve oturur pozisyona geçti. Tony ise bacaklarını anında Steve'in beline sardı. İkisinden de çok hafif bir inilti çıktıktan sonra Steve öpmeye devam etti.

Tony'nin elleri ise aşağıdaydı. Steve'in kemerini açmaya çalışıyordu en sonunda açtığında Steve göğüs uçlarına geçmişti bile. Steve de onunkini açınca artık tamamen çıplak olmaya hazırdı Tony. Steve aynı anda kostümün pantolon kısmını ve baksırı ile aynı anda çıkardı. Kendisine de aynı şeyi yaptıktan sonra devam etti.

Kucağına tekrar geçen Tony düş kırıklığına uğratan şey Steve'in öne doğru eğilip sırtını yatakla buluşturmasıydı.

Steve ilk önce işaret parmağını sonra diğerini sokunca makas hareketi yapmaya başladı.

Steve parmaklarını sokunca Tony'den yüksek bir inleme çıktı. Parmaklarını geri çıkardı ve dudaklarına yöneldi.

Ateşli bir şekilde iki adam birbirlerini öpüyordu.

"Senin için son bir oyuncağım var Tones"

Steve yatağın altından iki tane kelepçe çıkardı.

"Yeni fantaziler demek Rogers ha?"

Steve kelepçeleri aldı ve yatağın iki ucuna bir kısmını taktı sonra da Tony'nin ellerini bağladı.

Sarışın, esmerin altına eğildi ve aletini ağzına aldı.

Tony elindeki kelepçelerden dolayı fazla hareket edemiyordu ve tek tutabilecegi şey kelepçelerdi.

İnleme sesleri odayı donatmıştı.

Steve aleti ağzından çıkardı. Baya şişmiş görünüyordu. Elini alete attı ve zevk veren şekilde sıktı.

"Ahhh! Azgın şerefsiz" dedi Tony. Steve güldü ve dediki.

"Diyene bak."

"Kelepçeleri bir çözde bakalım kim kime hakaret ediyor Bay Languace!" dedi Tony.

"Pekala yeter. Kondomlar neredeydi?"

"Tabi fazla kullanmayın a unutmak kolay." dedi Tony dalga geçerek. Steve ona baktığında Tony koyulaşmış gözleriyle karşılaşınca konuştu. "Üst çekmecede. Sol tarafta." dedi.

Steve ise azıcık daha şeyler istiyordu. Prezervatif paketini açtı ve prezervatif ucunu ağzına koydu. Tony'e hadi bakalım gibi baktıktan sonra esmer adam kıkırdadı ve Steve aşağı indi.

Ağzı ve dilinin yardımıyla kondomu Tony'nin aletine geçirdi. Tabii o sırada Tony'den inleme dolu sesler geliyordu. Kelepçeleri çözüp oturur pozisyona gelince Steve beklemeden Tony'i içine aldı.

Tony'nin aleti tabikide fazla uzundu. O yüzden fazla acıdı ve biraz alışmak için bekledi. O sırada Tony boynunu öpüyordu. Hazır hissettiğinde hafif hafif zıplamaya başladı Tony'nin kucağında.

Her zıplayılında ikiside inlerken Steve ilk başta acı dolu inlerken sonradan zevke dönüştüğünden rahattı şu an. İkiside boşalınca Tony içinden çıktı ve Steve hemen yana devrildi.

"Hemen bitti mi yani?" diye sordu Tony Steve'i öpmeden önce.

"Bitmesin mi?"

"Bitmesin." her cümlenin arasında birbirlerini öpmüşlerdi.

Steve aniden dizlerinin üzerine çıktı oturur pozisyonda olan Tony'e baktı. Tony bakışlarından anlamıştı. Steve'i ona yaptığı gibi ağzıyla sarışının penisine kondomu taktı. Steve ise anında Tony'i kalçasından tutarak beline sardırttı.

"Yatakta dayanamıyorum." dedi Steve. Yataktan indi ve yatağın karşısındaki boş duvara Tony'i yaladı.

Bir kaç kez Tony'i hoplattıktan sonra artık içindeydi Tony'nin. Yine alışması için biraz beklediler ve Tony zıplamaya başladı. Zıplama sırası ondaydı.

Ama Steve pozisyon değişikliği istiyordu. Bu akşam Tony Steve'e nolduğunu anlamadı. Yenilik çok fazla istiyordu. Ama hoşuna gitmiyordu değildi.

En son ikisi boşalmadan önce Steve, Tony'i indirdi ve arkasını döndürttü. Tekrar ama bu sefer arkadan içine giren Steve artık emindi.

Bir hafta Tony düzgün oturamayacaktı.

Duvarda işleri bitince yatağa geçtiler ve güneşin doğuşunu izledikten sonra Jarvis'ten pencereleri karartmayın istediler.

Büyük ihtimalle akşama kadar uyudular...

StonyhubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin