Dondurma

1.1K 37 25
                                    

@alexsasharogers 'tan bir hikaye;
-------------------------------------------------

Cidden.

Takım elbise almak için AVM'ye gitmeleri yetmezmiş gibi birde paparaziden kaçmak için gizlenip dolaşa dolaşa dondurma yiyiyorlar.

Evet doğru tahmin.

Bu çift Steve Roger ve Tony Stark'tı.

Tony'nin manevi oğlu Harley ile diğer manevi oğlu Peter evleniyordu. Yani. Manevi kardeş falan sayılmıyorlar mı bunlar? İkisini de kıskanıyordu tuhaf olanda buydu.

İşte onun evlilikleri için eşi ile takım elbise falan bakıyordu işte öyle. Ama yaklaşık 20 dakikadır Avm de geziyorlardı ve tek bir mağazaya bile girmemişlerdi. Steve'de dondurma isteyince hiç giremediler mağazalara.

Tony dondurmayı külahta tercih etmiş Steve ise çubukta.

Lanet olsunki meteor sevgilisi çubukta dondurma yiyordu.

Masum sevgilisi çubukta dondurma yiyordu.

Tony için hiç iyi değildi işler.

İlk önce dondurmanın üstündeki çikolatayı seksi bir biçimde ısırıyor ama dondurmasını ısırmıyordu. Sonrada ısırmadığı kısmı ağzına alarak yalıyordu.

"Sinemaya girelim mi işimiz bittikten sonra?" diye sordu Steve.

"Şimdi girelim."

"Ne? Ama alışverişimizi yapmadık."

"Boşver alışverişi." dedi Tony.

Bu bir kuraldır. Eğer seans çıkışı değilse sinema tuvaletleri her zaman daha az kalabalık olur. Tony ise bunu kesinlikle biliyordu.

Tony tuvalete girdi. Peşinden Steve'i de sürükledi ve sondaki kabine ikiside girdi. Steve dondurmasını sonundaydı. Tony Steve'in elindeki dondurmayı aldı ağzına attı ve çubuğu çöpe attı hemen. Kendininkini Steve'i izlemekten yiyememişti tabii.

İlk önce Steve'i öptü sertçe ve sonra dondurma olmayan elini aşağılara kaydırdı ve direkt kemeri bulup açtı. Kendisininkine de aynı şeyi yaptı ve sürtünmeye başladı. Her sürtünüşlerinde inliyorlardı. Ama Tony bunu fazla uzun süre yapmadı.

Steve'i klovetin kapağına oturmadan önce baksırını çıkarttı ve elindeki dondurmanın tamamını penisinin ve deliğinin üzerinde gezdirdi. Bu gezdirme işleminde soğukluğundan dolayı titredi Steve ilk başta ama sonradan alıştı ve zevke döndü.

İşlemi bitirdikten sonra Tony boş külahı çöpe attı ve dondurmalı pensi ağzına aldı. Yavaşça.

İlk önce hafifçe ucunu yaladı sonrada dondurmanın tamamını almak için dişledi. Yavaş yavaş böyle tüm penisi ağzına aldı. Her diş darbesiyle beraber inleyen Steve ise cabasıydı. Steve her inlediğinde Tony daha da şişiyordu.

Penisle işi bittikten sonra delikteki dondurmalar yemek yerine kendi baksırını indirdi ve beklemeden içine girdi Steve'in. Artık Tony klozete oturuyordu, Steve ise kucağındaydı.

Steve her zıpladıktan sonra daha yüksek sesle inliyorlardı. Seslerini biraz daha duyursalar dışarıda insan varsa duyacaklardı. O yüzden Steve direkt Tony'nin boynuna saldırdı ve emmeye başladı. Biraz morluk bıraksada umurunda değildi.

İkiside boşalınca Steve kucaktan indi istemeyerek. Ve çömeldi. Tony'nin dondurmasını tatma sırası ondaydı.

Tony'nin ona yaptığı gibi ilk önce penisi ucunu yaladı sonra emerek yavaşça penisi ağzına aldı. Diliyle içerideki penisle oynadıktan sonra yavaş yavaş bırakırken dişliyordu.

Bıraktıktan sonra Tony aniden ayağa kalktı ve Steve'i yine klozete oturttu.

Tony diliyle ilk önce deliğin çevresini yaladı. Sonra bir turda dişleriyle attı çevresini. Ardından deliğin içindeki dondurmayı yemek için ağzını aniden açıp tüm deliği aynı anda olmak üzere ısırdı. Bu hareketine büyük bir inleme bıraktı Steve de.

Tony bu hareketi bir kaç kez daha tekrarladıktan sonra yavaşça dilini içeri soktu ve oynatmaya başladı.

"T-tam orası! Ah!" dedi Steve.

Tony yine sevgilisinin hassas noktasını bulmuştu. Özellikle oraya baskı yaparak dilini oynatan Tony bir yandan deliğin dışını ısırmakla meşguldü. Dilini içinden çekerken biraz daha oynadı. Ve en sonunda yine tüm deliği kaplıycak şekilde kocaman ısırmaya başladı.

Bir kaç kez daha yaptıktan sonra Steve boşaldı ve ikiside ayağı kalktı. Tony ise Steve'i yine kapıya yasladı. Ama arkası dönüktü bu sefer. Şimdi arkadan giren Tony, Steve'e acayip bir acı yaşattıktan sonra zevk vermeye başlamıştı.

Arkadan bir eli karnında olan Tony diğer elini aşağıya indirdi ve Steve'in penisini eline aldı. Biraz sıkarak biraz çekiştirerek boşalmasını sağladı ve kendisi de boşaldıktan sonra toparlandılar.

"Güzel filmdi. İnternete düşünce bir daha izleyelim." dedi Steve.

"Akşam bile izleyebiliriz tatlım ayıp ettin." dedi Tony karşılık olarak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

StonyhubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin