İp Yasak Artık

1.9K 47 79
                                    

alexsasharogers 'tan bir hikaye;
---------------------------------------------------

Tony kravatını her zamanki gibi takamadı ve Steve'e yavru köpek bakışlarıyla döndü.

"Bu gün çok tatlısınız beyefendi." dedi Steve gülerek Tony'e.

"Sizde ayrı bir yakışıklısın efendim." diye karşılık verdi Tony.

"Efendim? Hımmm bunu sevdim daha çok söyletirmek isterim ben bunu."

"Yatakta söyletmede." dedi Tony ve gülerek sevgilisinin yanağından öptü ve arkasını döndü hızlıca. Öne doğru yürürken kendi poposuna şaplak attı ve Steve daha o zaman neye gönderme yaptığını anladı.

Dün akşam eğlence vardı da...

Bu akşam Peter'ın sevgilisiyle tanışacaklardı. Heyecanlıydı Steve. Ama Tony değildi. Sevgilisi ondan önce tam bir sapık gibi evlerine dadandığı için tanıyorlardı aslında Wade'i. Ama yakışıyorlar yalan yok.

Tony hiç haz etmez oysa Wade'ten.

Ama işte maksat oğlu mutlu olsun.

"Ee nasılsınız Bay Stark?" dedi Wade. Tony şaşırdı ilk kez böyle kibar konuştuğunu gördü oğlanın. 'Gerçekten seviyor galiba.'dedi içinden.

"Normal haline dön Wade. Alışkın değilim." dedi Steve. Söylemez olaydı. Bir tek Peter'ın poposuna şaplak atmadığı kalmıştı ama onuda zaten yapmıştı manyak herif.

---Yemek sonrası arabada---

"Wade'i öldürmesem iyidir. Zaten zenginim. Ört bas ederim." dedi Tony.

"Ama tatlım çok tuhaftı. Kendi değildi. Üstelik Wade ölümsüz değil mi?" dedi Steve gözünü yoldan ayırmayarak. Bu gece şoför oydu.

"Bir yolunu bulurum ben Iron Man'im" dedi esmer adam. Sonradan ekleme yaptı ama. "Eh. En azından belki bu gecelik iyi bir şey yapmıştır ha?" dedi beklentiye bakan gözlerle.

"Ne anlamadım?"

"Ahh. Masum."

"Anlamamazlıktan geliyorum Tony. Senle sevgili olduktan sonra bazı şeyleri anlamam gerek değil mi?" Tony güldü. Hatta kahkaha attı. İşte Steve içinde şimdi azgınlık başlıyordu. Tony zaten restoranttayken başlamıştı Wade sağolsun.

Eve vardıklarında Tony direkt emliyet kemerini çıkartıp Steve'in üstüne atladı. Çok sert öperken onun emniyet kemerini çıkardı ve Steve onu kucağına aldı.

Araba kapısını açtı eve giderken ise Tony bacaklarını hala beline sımsıkı sarılıydı. Bazen ise kendini zıplatıyordu ve inlemeleri artıyordu.

Yatak odasına girer girmez Tony yere indi ve Steve'i duvara yapıştırdı sert bir şekilde öpüşmeye devam ediyorlardı. İkiside biliyorduk dili yatakta katacaklardı işin içine.

Steve dayanamayıp Tony'nin gömleğini düğmelerini koparacak şekilde açtı. Tony bu ani atağı beklemediğinden duraksadı ve duraksamasından dolayı artık duvara dayalı olan oydu.

Steve ise ıslak bir yol bırakarak boynundan göğsüne yavaşça indi. Asıl çıldırtan zaten yavaş olmasıydı. Parıldayan ark rektörün çevresini birkez dolandı ve Tony artık sınırına gelmişti.Steve'i kaldırdı ve onun gömleğini açmaya başladı.

Steve...

Aceleci Steve...

Kendi gömleğinin düğmelerini de yırtarak açtı ve üstsüz bir şekilde Steve altta olmak üzere yattılar.

StonyhubHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin