Daca nu puteti suporta câtuși de putina perversitate sau scene mai beneficioase (+18) sa nu cititi capitolul asta...
Oricum... stati linistiti ca nu o sa fie multe de genu. ;)
VREAU DOAR SA STIU PĂREREA VOASTRA... A,SI SA STIU DACA MA PRICEP LA ALEA-ALEA...:)))
•••••••••••••••••••••••••Dupa un timp, alta imagine a iesit in evidentă facandu-ma sa ma întorc la trairile pe care le-am avut atunci...
Flashback
"Te mai doare iubito?" ma intreaba Harry grijuliu, sarutandu-ma pe frunte
''Putin, dar o sa-mi treaca.'' zic zambindu-i. Tocmai am facut dragoste pentru prima data si trebuie sa recunosc ca a durut ca dracu... dar a fost cea mai placuta experienta din viata mea, probabil s-a multiplicat placere din cauza ca am facut-o cu Harry...
''Esti frumoasa.'' zice uitandu-se la mine de sus, eu stand intinsa in pat, iar el in picioare, langa pat
"Merci, dar nu prea sunt de acord.'' zic strangand copilareste din nas
"Bon, deci daca vrei sa te mai ating vreodată... mai zi-mi tu mie ca nu esti frumoasa." ma amentinta Harry cu o voce certareasca
"Inteles sa traiti!" zic si ma uit cu o fata dragalasa la el
"Te mai doare?" ma mai intreba încă odata, si deja ma scoate din sarite
"A fost prima data... normal ca ma durut si o sa ma mai doara pe o perioada scurta de timp." ii zic exasperata gesticuland la fel de exasperant
"Ca tot veni vorba... Prima ca prima da' a2a cand vine?" zice pervers si in prima parte ma pufneste rasul, dar dupa mi-a pierit orice tenta de ras cand am văzut seriozitate in spatele perversitati lui
"Stai sa calculez... Pai suntem intr-o camera, singuri acasa, telefoanele inchise, prezervative ai, avem si pat, pe care aparent stau, si sunt doar in maioul asta alb in dulgi rosii, si cu chilotii mei specifici, albi; tu esti doar in boxerii ai vestiti Calvin Klein ... iar lista post continua cu lejeritate.Deci, presupun ca putem rezolva partea cu 'cand' si in acest moment ..." spun cu o oarecare vulgaritate in voce
"Esti constienta ca acum ti-ai facut un tratat de pace cu Mr.Anaconles pentru încă o tura ,nu?" imi raspunde cu aceeași moneda si deja ma simt uda
"A--" am vrut sa spun ceva, dar deja a fost langa mine... mai bine spus deasupra mea. Uneori am impresia ca băiatul asta are viteza unui vampir, dar asta nu poate exista, asa ca...
Mainile lui si-au dat jos imediat boxerii, aruncandu-i pana in fata usii de la dormitor. A inceput sa urce cu mainile spre tivul maioului meu, neezitand sa il ridice imediat. Rămasă fara maiou sanii mei au iesit la iveala, odata cu sfarcurile intarite. Doamne ce repede ma excita băiatul asta...
S-a intors putin cu spatele, rămânând insa in aceeași poziție, scoțand din sertarul noptierei de langa pat un pliculet galben, care normal ca era un prezervativ... sper...
Săracul pliculet a fost imediat rupt cu dintii de Harry, scoțand prezervativul din el, si infasurandu-l pe lungimea sa, care, da-ti-mi voie sa va spun... era o lungimeeee!S-a aplecat inapoi la mine si a inceput sa ma sarute animalic, starnindu-mi imediat interesul pentru corpul sau de Adonis. Mainile mele au urcat pe abdomenul sau spre buclele lui ravasite, mai ravasindu-le odata cand mi-am infipt mana in ele. Harry a inceput sa-mi muste pielea gatului usor, facandu-ma sa scot mici icnete de placere. Mana lui stânga mi-a prins sanul, strangandu-l si luandu-mi sfarcul in gura din cand in cand, gemand cu putere atunci cand degetele de la mana opusa au intrat in mine, dand putin din materialul chilotilor la oparte.
A inceput sa ma tachineze frecandu-se cu degetele de intrarea mea, uneori mai intrand si ieșind. Atunci o idee mi-a traznit creierul...
I-am lăsat buclele din mana stânga si mi-am dus-o spre penisul sau erect. L-am prins in mana,chiar daca avea prezevativul, si in secunda următoare un suntem suberb, pe care as da orice sa-l aud in fiecare zi, invadeaza camera."Sa-mi trag una... cum s-a simțit asta." geme in gura mea, in timp ce isi impinge soldurile in mana mea, instictiv
Brusc, mainile lui Harry se muta de pe sanii mei, si aparent, clitorisul meu, pe banda chilotilor mei, tragand de ei in jos, si aruncandu-i unde-o-r fi ajuns. Imediat simt cum intra usor in mine, mainile mele care erau pe spatele sau, incordandu-se, iar degetele arcuindu-mi-se.
Am scos un geamat de durere combinat cu placere. Mai mult ma ustura, decât ma durea... era mai diferit decât prima data, dar tot odata la fel de dureros... repet: o durere mai diferita. Peretii mei vaginali se strangeau din cauza durerii, dar stiu ca incurand voi simții indeajus de multa placere încât sa uit de tot si de toate.
Harry mi-a simțit discomfortul si a inceput sa se miste mai repede, mainile lui fiind grijuliu asezase pe soldurile mele. Gemetele lui Harry se mareau in timp ce forța de frecare devenea din ce in ce mai mare. Placerea mi-a invadat corpul, durerea parca disparand imediat.
Fara sa imi mai pese cât de mult ma va durea dupa, am vorbit:"Mai tare." il rog eu pe Harry, si ochii lui se deschid, desprinzandu-se din sărut, dar respirand sacadat. Miscarile lui încă era temperate, probabil nefiind sigur daca stiu ce cer...
"Esti sigura?" ma intreba, iar eu dau aprobator din cap
Miscarile lui Harry au inceput sa devină mai rapide si mai adânci, formand un balans perfect intre corpurile noastre. Mainile lui încă erau pe sanii mei, acum incepand sa ii maseze senzual, amplifincandu-mi placerea.
Unghiile mele s-au prelins pe spatele lui pana jos, simțind deja cum acel sentiment bine cunoscut incepe sa se formeze in stomacul meu. Gemetele mele si ale lui Harry se contopeau unele cu altele, iar asta ma excita a dracu de tare, micind perioada in care imi voi mai putea tine orgasmul in frau.
"Încă putin iubito." imi zice de parca m-ar fi auzit ce am gandit... ciudat
Acestea fiind spuse, altaturi de o ultima impinsatura, Harry isi da drumul in prezervativ gemand cu putere, strangandu-mi sanii in mana si continuand sa se miste in mine, lucru care a declanșat un orgasm de toată frumuseatea, si din partea mea...
Amândoi gafaiam puternic. Am scancit de usturime, atunci cand Harry a iesit brusc din mine, dar prefer sa iasă brusc, decât milimetric.
Chiar daca vaginul meu arde la propriu, nu o sa uit si nici o sa regret vreodată ca am facut asta cu Harry.
Mi-am asezat capul pe pieptul lui adormind imediat, in timp ce Harry facea cerculetele pe spatele meu...
End of Flashback
Wo... chiar ma doare sa resimt tot ce am simțit atunci. Eram atât de fericita si de imlinita, iar acum chiar daca vreau sa ma fac pe mine sa in accept asa cum e nu pot. Sau mai bine, ca sa fiu sincera cu mine: nu vreau! Pentru ca stiu ca voi ajunge din nou sa-mi smulg parul din cap. Si cu toate ca toate prietenele mele (foste,ca de acum nu mai sunt) imi ziceau ca nu se merita... Sa le fut daca nu știam si eu ca nu se merita, dar totusi nu ma puteam abtine nici-cum, sa nu ma gandesc la el, mirosul lui sa nu-mi invadeze narile, ochii lui sa nu ma faca sa lesin, si buzele lui sa nu ma faca sa il sarut neincetat... Nu puteam si acum ma chinui sa pot, dar chestia asta enervanta din piept, de aici, numita inima nu ma lasa sa pot sa-l dau laoparte pe boul care pe de-oparte mi-a distrus viata, dar pe alta, mi-a imbunatatit-o...
Mm da... Asta e ce poate Harry Edward Styles sa ma faca sa gandesc si dupa cum ati si văzut in flashback-ul meu, ce ma face sa simt...
YOU ARE READING
Vampire's true life [H.S. F.F]--> Pauza de Idei
DiversosAi impresia ca stii totul despre vampiri, dar nu e chiar asa.... In trecutul lor era creaturi cu sânge cald. Erau buni, dar ceva i-a schimbat... Acel ceva fiind dragostea. Deasta vampirii se îndrăgostesc greu... Trebuie sa te chinui sa spargi inima...