Yuri pov :
Nu știam ce să fac ,hotărăsc să bat la ușa lui Otabek pentru ai cere ajutorul dar se pare că era prea ocupat cu băiatul din cameră.
Convorbire telefonică
Yuri : Victor am nevoie de tine !
Victor : Yuri ce sa întâmplat ?
Yuri : Nimic interesant doar sângerez .
Victor : Stai ce , cum ?
Yuri : Vi te rog sunt panicat și nu știu ce să fac , îmi este frică.
Victor : în cinci minute sunt la tine .
Apel încheiat .
Zis și făcut în cinci minute Victor era la mine .
Victor : Yuri ești bine ?
Yuri : Ți se pare că sunt bine ?
Victor : Nu scuze , dar Otabek unde e ?
Yuri : E în dormitor și-o trage cu unu .
Victor: Și cum , stai ce ?
Yuri : Pai a fost iar în toane proaste și am avut mai multe partide după ce am terminat cu ele mia băgat o jucărie care și acum merge în mine iar telecomanda e la Otabek și se poate scoate doar când apeși pe un buton de pe telecomandă.
Victor : Tu o să vi la mine ( nu mai comentez și dau aprobator din cap)
După care Victor pleacă în spre camera lui Otabek de unde se aude un zgomot , super a spart ușa .
Victor pov :
După ce bat la ușă și nu sunt băgat în seamă aleg sa sparg ușă lui Otabek .Otabek: Victor ce se petrece ai înnebunit?
Victor: Unde e telecomanda de la vibrator ?
Otabek : Acolo ( arta în spre birou ). De ce Yuri plânge ( spune de parcă nu s-ar întâmpla nimic )Mă duc și stâng porcăria asta de jucărie io scot cu grijă pentru că ori cum durea , după l-am dus la doctor unde ia făcut un consult și la curățat ia spus să nu mai ară relații intime în jur de o lună .
Yuri sa mutat la noi pentru că nu vroiam să mai pățească ceva din cauza lui Otabek .
CITEȘTI
Ce se poate întâmpla
RomanceYuri Plisetsky este un tânăr de 15 ani Otabek este stăpânul lui Yuri Oare ce se poate întâmpla