*Bu kitapta karakter tanıtımı, resimleri vs. verilmeyecektir. Karakterler betimlendiği gibidir.
*Kitap tanıtımı gibi yorumlar yazmayın direkt engellerim!
*Başlamadan önce 3 arkadaşını etiketle👉👉
İyi okumalar...
××××××××××××××××××
Uzun zamandan beri okuduğu bitmek bilmeyen ama bir o kadar da heycanlı giden 'Vampircilik' isimli romanını kitaplığa bıraktı. Annesi ve babası onu 10 senedir ormandaki ahşap eve süs köpeği Richard ile yalnız bırakmışlardı.
İsmi Yankı Polat. 10 yıldır köpeği Richard ile birlikte yaşıyordu. 27 yaşında hala evlenmemiş genç bir kızdı. Güzel bir fiziğe sahip ve yakışıklı sevgilisiyle çok yakışıyorlardı. Sevgilisi Toprak onu fazla yalnız bırakmaz sık sık yanına uğrardı. Onu çok sever her gün onu arardı.
Yerinden kıpırdandı. Odasına göz gezdirdi, Richard hala uyyordu. Kendine atıştırmalık bir şeyler hazırlamaya mutfağa girdi. 15 dakikaya kendine ziyafet hazırlamıştı. Hazırladığı sandviçlerden birini aldı ve mutfak masasına oturup telefonuyla uğraşmaya başladı. Belki bakar umuduyla sevgilisini aradı. 6. çalışa kadar beklemesine rağmen açmayınca şu an müsait olmadığını anladı.
Telefonu masaya bırakıp yemeğini yemeye koyuldu. Ardına duyduğu bildirim sesiyle yerinden sıçramıştı.
Bilinmeyen Numara: Yanlız olmaktan sıkılmıyorsun galiba...
Bu kişinin kim olduğuna dair hiçbir şey bilmiyordu. Saate baktı. Akşamın 6'sıydı. Cevap vermek istese ardından neler olucağını kestiremiyordu. En iyisi görmemiş gibi yapmaktı. Telefonu tekrar masaya bırakıp tezgahtaki bulaşıkları toplamaya başladı.
15 dakika sonra tekrar bildirim sesini duydu. Hani korkmuyor da değildi. Sonuçta bilmediği biri ona yazıyordu.
Bilinmeyen Numara: Hadi ama neden görmemiş gibi yapıyorsun.
Bilinmeyen Numara: Mesajlarımı okuduğunu görebiliyorum.
Bu sefer dayanamayıp masaj attı. Yaptığı doğru mu bilmiyordu ama birkaç mesajdan kimseye zarar gelmezdi öyle değil mi?
Yankı: Kimsin sen? Neden beni izliyorsun?
Yankı: Odama kamera falan mı koydun?
Bilinmeyen Numara: Şu anda mutfakta olduğunu biliyorum. Beni kandıramazsın.
Anlık bi duraksamanın ardından tekara mesaj geldi.
Bilinmeyen Numara: Hem benim kameraya ihtiyacım yok. Senin her saniye düşündüğün şeyi bile biliyorum.
Yankı: Ne? Ne saçmalıyorsun sen?
Yankı: Bu dediğine kimse inanmaz anonim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUSALLAT'IM | Tek Bölümlük Korku Texting✔
Horror+18 Yankı: Artık ne olduğunu söyleyecek misin? Musallat'(ım): Hala anlamadın mı? Ben sizden değilim!! Yankı: Ne! Ne demek istiyorsun? Musallat'(ım): Ben insan değilim! 'Ne insanım, ne de anonim. Ne şeytanım, ne de melek. Ne sadistim ne de dracul. Be...