bu kitap için son okumanız . son ve iyi okumalar :)
______
5 yıl sonra...
"joon hyuk koşma hastalanacaksın "
elimdeki domatesin kabuklarını soyarken bir yandan minicik oğlumu kontrol ediyordum . taehyung ise oğlunu korumaya almıştı gene .
"karışma jisoo bırak oynasın "
"bari sen yapma tae sonra hasta oluyor ama "
"ben bakarım oğluma "
elimde bulunan soyduğum domatesi kaseye atarak elime yenisini alarak işime devam ettim .
bakışlarım bu sefer karnı burnunda olan rose'ye kaydı . gelediğimizden beri ağrı çekiyordu doğuracak gibiydi . jimine seslenerek konuştum .
"jimin karına sahip çık doğuracak yoksa "
herkes kahkaha atarken jimin sinirli bakarak konuşmuştu .
"uf jisoo ya ben nasıl korkuyorum haberin var mı !?"
taehyung da cevap vermeden durmamıştı .
"tabi korkacan oğlum biz bu çucuğu büyütürken neler çektik haberin var mı ?"
"evet var ayıldın bayıldın !"
herkes kahkaha atıyorken rose çığlık atmıştı .
"geliyor shadow geliyor "
işte o heyecanla hastaneye kadar nasıl geldğimizi bilmiyorduk .
tek bildiğimiz şey o kucaktan kucağa geçen minicik hediyeydi.
ismi shadowdu . ismi gölgeydi. hepimize bir gölge olmuştu . güneşten kaçtığımız bir gölge ...
okuyan herkes de bana umut oldu yeniden yazma hevesi verdi. belki iyi yazdım belki kötü . beni desteklediniz oylarınızı esirgemediniz herkese teşekür ederim . inanın sizleri diğer kitaplarımda görmek o kadar mutlu eder ki ...
şimdi söyleyin missuitia ile beraber bu yolda mısınız ?
kitabımız tozlu raflarda yerini çoktan almıştır ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙎𝙃𝘼𝘿𝙊𝙒 2| Vsoo ✓
Фанфик❝sen yeni bir sayfa açtın ama o sayfa da kirlenen ben oldum❞ [𝓚𝓲𝓶 𝓳𝓲𝓼𝓸𝓸&𝓚𝓲𝓶 𝓽𝓪𝓮𝓱𝔂𝓾𝓷𝓰 ] [𝓑𝓪𝓷𝓰𝓽𝓪𝓷𝓟𝓲𝓷𝓴] Shadow•Vsoo adlı kitabın ikinci kitabıdır . Lütfen eğer birinci kitabı okumadıysanız birinci kitaptan başlayın !