10.bölüm

251 34 4
                                    

Selam bölüme geçmeden önce sizlere birkaç şeyden bahsedeceğim lütfen geçmeden okuyun .

Öncelikle final yapacağımdan bahsetmiştim önceki bölümde düşündüm ve taşındım kitap güzel ilerliyor ve daha yazmak istediklerimi yazamadım . Bu yüzden devam ettirme kararı aldım . Son sürat devam ediyoruz bakalım .

Desteklerinizi bekliyorum herkese teşekkür ederim .

İyi okumalar dilerim ...

____

Kim taehyung ...

Biraz hava almak ve yaşananları ve ne yapacağımı unutturması ,az bir süre de olsa unutturması ümidi ile yanıp tutuşarak hastanenin bahçesinde çıkmıştım . Yaşananlar beni güçsüz düşürmüştü . Kaç gündür yemek yemediğimi sayamamıştım bile fakat umrumda olan tek şey jisoo'ydu .

Bir kaç gün önce ameliyata alınmış sonrasında annesi ve babası duymuştu olayı hastaneye gelmişti . Hepimiz hastanede perişan bir şekilde bekliyorduk jisoo'yu .

Omzuma değen bir çift el ile bakışlarım arkama döndü . Bu elin sahibi roseydi . "Nasılsın demiyeceğim çünkü benden bir farkın yok "cevap verme tenezzülünde bulunmadım . Rose de görüyordu durumumu hissettiklerimi ...

Yanlış yapmıştım başka biri ile sevmediğim biri ile nişanlanarak . Jisoo'yu unutmayı ümit ederek başka bir kadına koşmuştum . Jisoo'yu arkamda bırakıp şerefsiz gibi koşmuştum . "Onu çok üzdüm " dedim mırıldanarak . Rose bıkkınca nefes verdi . "Ben de " ardından devam etti rose konuşmasına " ona haksızlık ettim o benim üzülmememi istemişti sadece "

Ya ben ya ben neden onu üzmüştüm ? Rose'nin bir sebebi vardı ama jisoo bana bir şey yapmamıştı. Bana yaptığı tek kötü etki kalbimi sıkıştırmasıydı ...

____

Bu bölümde biraz rose ve taehyung'un pişmanlığından bahsettim .

Umarım beğenmişsinizdir .

𝙎𝙃𝘼𝘿𝙊𝙒 2| Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin