3.bölüm

276 32 4
                                    

Hey millet ben döndüm bu kitabı baya bir boşladım . Üzgünüm :( bir sürü kitap yazdım ama çoğu taslakta kaldı veya yayınladım içime sinmeyince çoğunu sildim gene kala kala bir shadow serisi bir de bay sevgi kaldı

Bay sevgi'yi okumadıysanız okumanızı şiddetle öneririm konusu güzel sevmediğiniz bir sahip ise kendiniz bilirsiniz .
Bir de şu kitapları bir final yapıp jenmin kitabı yazmak istiyorum umarım bir an önce bitiririm . Neyse çok konuştum hadi bölüme ✷‿✷

____

"Duydunuz mu taehyung evleniyormuş"Lisa söylediklerinin beni üzeceğinin farkına jennie'nin dürtüklmesi jle farkına varmıştı. Onu taehyung'u sevdiğimi biliyorlardı zaten ayrılmadan gerçi sevgili bile olamamıştık malûm sebeplerden ötürü   baya yakındık taehyung ile .

Ama mutluluk bize gelmeden çekti gitti işte ...

Jennie'nin konuşması ile kendime gelmiştim " jisoo tuvalete gitmek ister misin ?" Başımı olumsuz anlamda sallayarak lisa'ya baktım ."ne zaman evleniyorlarmış ?" Lisa umutsuzca bakarken cevap verdi ." Bu hafta sonu "

Ne yani bu kadar erken mi evleniyorlardı gerçi birbirlerini seviyorlarsa beklemenin bir amacı yoktu . Nişanlısını görmemiştim ,görmek istememiştim . Kendime yediremezdim bunu biliyordum .

Onları mutlu görürken kendimi üzgün göremezdim ...

"Neden bu kadar erken ki?"dediğinde dahyun meraklı bakışlarım lisa'ya döndü . Jungkook ile beraber oldukları için hâli ile taehyung ile de yakındı .bazen böyle bilgiler veriyordu . Tabi ben yanlarında yokken . Kötü bir niyeti yoktu lisanın sadece üzülmemi istemiyordu .

Lisa yuktukanarak cevap verecekken telefonun zil sesi konuşmasını başlamadan bitirmeye yetmişti . Lisa önce telefonunun ekranına bakarak gülümsedi . Bu ekranda yazan isim kim ise onu mutlu etmeye , gülümsetmeye yetmişti bile .

Gülümsemesini devam ettirerek konuştu Lisa "jungkook arıyor " Lisa telefon ile konuşurken dahyun ise biri ile mesajlaşıyordu bu kişi büyük ihtimal ile yoongiydi .

Lisa telefonunu kapatarak bize döndü . Kesin gene birşeyler olmuştu . ...

_____

Lütfen kitabıma bir oy veya bir yorum atarak destek olabilir misiniz bu kitabın size ,sizin gibi okuyuculara ihtiyacı var (◡ ω ◡)

𝙎𝙃𝘼𝘿𝙊𝙒 2| Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin