Karanlık iyice beni ele geçirmişti adam yaralama haklı haksız ayırmadan zarar verene işkence ve eziyet.Artık tamamen psikolojim bozulmuştu.Tam anlamıyla bir psikopat olmuştum.İyi bir şeymiş gibi çoluk çocuk,büyük küçük herkes tarafından saygı görülen biri haline gelmiştik.Bu bizi iyice karanlığın dibine itti.Yine bir mafya ile çalışmaya başladık ama bu önceki gibi değil burada ben sadece yönetim e ortağım başka işim yoktu.Gelecek mi hiç umrumda değildi.Öyle bir hale gelmiştikki bir iş yapacağımız zaman;amaaaannn en fazla ölürüz ne olacak sanki.İşte kendi canımızın gözümüzde hiçbir değeri yoktu.Ve bu işler gelecekte beni çok pişman edecekti.Mafya ile beraber çetelere kaçakçılara dolandırıcılara çöküp elinde ne varsa alıyorduk.Ve işte hiç beklemediğim bir olay oldu öyle bir şeyki bu karanlık dünyamdan beni tutup çıkaracak bi olay bu yaptığım herşeye pişman olacağım bir olay.O olay ne mi?Haytıma bir kız girdi ve bu benim bütün hayatımı değiştirecekti sevgisi sonsuz asla zarar görmemi istemeyen biri o bir kız değil bir insan değil o bir Melek ti Melek.Ve mafyadan ayrılmak zorunda kaldım ayrıldım ama son bir görev vardı ki bu görev den sağ çıkmamız çok zor du.Ve o melek o gün bana öyle mrsajlar Attı ki içim acıdı ilk defa ölümden bu kadar korktum ve bu işlerden ilk defa bu kadar pişmanlık duydum.Attığı mesaj; Aşkımm seni çok seviyorum beni sakın bırakıp gitme boncuk gözlümm haytımın anlamı herşeyim erkeğim yiğidim...
Haber vermemiştim. Haberi yoktu sadece mutlu olduğu,Sevgisini göstermek,beni mutlu etmek ve özlediği için atmıştı.Peki şimdi ne diyecektim ne yapacaktım bi dostuma veda mektubu attım ve sabah eğer dönmessem bunu ona gönder dedim 6 kişi bir mafyayı devirmeye gidecektik O gün ölmedim işte o gün kazanmak için değilde ölmemek için çarpıştım her türlü önlemi aldım 1 ölü ve 2 yaralımız vardı ama amacımıza ulaşmıştık ben yaşıyordum ve mafyayı çökertmiştik işte O son oldu ve şimdiki hayatımda meleğim ile mutlu ve huzurlu bir şekilde yaşıyoruz.
Bunu okuyan kişi bunlar kurgu veya hikaye değil gerçekten yaşanmış olaylardan ibaret.Eminim seninde çözemediğin sorunların,ulaşamadığın hayallerin,kavuşamadığın sevdiğin,açılamadığın o kız,başaramadığın o okul vs. Herkesin derdi çoktur.Normal sonuçta dert dünyasında yaşıyoruz.Umudunuzu yitirmeyin her zaman ben yaparım ben başarırım diyerek adım atın pes etmeyin ve boynunuzu bükmeyin.Her derdin dermanı vardır dermansız dert olmaz bakın çözülemez dertler olur ama dermansız dert olmaz.Kendinizi güçlü görün ve zorluklardan kaçamyın kaçarsanız kovalar siz kaçtıkça yorulursunuz,yoruldukça dertlerin çözümü daha da zorlaşır.Zorlukların her zaman üstüne gidin çözüm üretin ve asla korkmayın.Bir şeyi gerçekten kafana koyarsan onu eninde sonunda elde edersin pes etme,sen pes etmeden o oyun bitmez unutma komutan düşmeden ordu yıkılmaz sen ayakta kalıdığın sürece imkânsız diye bir şey yoktur.
Okuyan herkese Teşekkür ederim Umarım beğenirsiniz.Bir Kurt Bir Koyunu Gözüne Kestirdiyse Sürü Bile O Koyunu Umursamaz Çünkü O Kurt O Koyunu Canı Pahasınada Olsa Alacaktır Elbet Bir Gün
(LoneWolf)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Kaçış
Misterio / SuspensoBol bol tecrübe ve hayat dersi bu kitapta yazıyor okumanızı tavsiye ederim