22 part+ bejelentés

163 11 6
                                    

Nico, Percy, Annabeth

- Hát akkor- szólalt meg Nico- ha már úgyis össze leszünk zárva egy darabig, tisztázzunk valamit!
Percy arcáról leolvadt a mosoly.
- Ezt meg, hogy érted?
- Sokáig- mondta Nico- szerelmes voltam beléd. Csak azt akartam, hogy tudd.
Percy Nicóra meredt. Aztán Annabethre, mintha nem hinne a fülének. Aztán megint Nicóra.
- Te....
- Igen- felelte Nico- Klassz srác vagy. De már túl vagyok a dolgon. Örülök nektek.
- Akkor...ezek szerint...
- Aha.
Annabeth szeme felszikrázott. Lopva mosolygott Nicóra.
- Egy pillanat- mondta Percy- Ezek szerint...
- Aha- ismételte Nico- De ne izgulj! Semmi vész! Mostmár én is belátom, hogy...helyes vagy, de nem az esetem.
- Nem vagyok az esetek...Egy pillanat! Akkor...
- Na csá, Percy!- köszönt el Nico.- Annabeth!
A lány lepacsizott Nicóval.

Nico nem ellenkezett. Aztán átvágott a gyepen, mert Will Solace már várt rá.

Sziasztok!
Csak szeretném azt szeretném mondani, hogy kinnt van az új novellás könyvem első fejezete, ha van kedvetek nézzetek bele.
És eszembe jutott egy ötlet, egy másik sztorihoz, ami bár csak pár fejezetes lenne, de arra gondoltam, hogy Beckendorf és Silena között kialakult kapcsolatról írnék egy könyvet.
❤️❤️❤️

Heroes Of Olympus Részletek, IdézetekKde žijí příběhy. Začni objevovat