Draco:Napıyorsun eşsiz kadın?Hermione:dizi izliyorum sen?
Draco:bende seni izliyorum.
Hermione:?
Draco:yani resmini.
Hermione:Yeriiimm seniii.
Draco:bende seni.
Hermione:Draco herşey bana çok garip geliyor.
Draco:Neden?
Hermione:Yıllardır hayalini kurduğum kişiyle konuşuyorumda ondan şapşalll.
Draco:Ben o kadar abartılacak birisi değilim bence.
Draco:Hatta Luciusun aptal kötü gereksiz sorumsuz tipsiz oğluyum.
Hermione:Çeneni kapa budala.
Hermine:Sen kötü birisi değilsin sen sadece kötü gibi görünmeye çalışan masum bir çocuksun ve çirkşnde değilsin.
Hermione:Senden vazgeçmem için kendini kötülemekten vazgeç.
Hermione:Şunuda bil senin kendinden umudun yokken bile benim senden umudum vardı şapşall.
Hermione:seni çok seviyorum ben herseyi seninle yaşamak istiyorum.
Hermione:Sahip olduğun bütün yaralarından öpmek istiyorum.
"Adamım iyi misin?"Draco'nun sesiyle Blaise göz yaşlarını ellinin tersiyle silip Draco'ya öfkeyle baktı.Sevdiği kadının kendinin farkına varmayıp kendisini bulanık diye dalgaya alan Draco'yu sevmesi koyuyordu.
"O seni seviyormuş."Blaise son cümleyi Draco'nun yüzüne tükürcesine söylediğinde Draco öfkeyle onu itti.
"O aptalın bana olan duyguları umrumda değil o kaltak için beni karşına alıp dostluğumuzun içine sıçma Blaise ."Draco'nun cúmlesini bitirmesiyle Blaise suratına sert bir yumruk yedi.
"O seni sevdikçe kalbime iğne batıyor o senden bahsedip duruyor Pansy'de bu sabah neden sana ondan bahsedip durdu ve neden sürekli onu aşağılıyorsun."Blaise'nin dediği cümleyle Draco Blaise'ye sert bir tekme attı.
"Arkadaşlığımız bitti artık dostum değilsin o kaltak hayatımı mahvetmeyi başardı."Draco'nun dediğiyle Blaise'nin kan beynine sıçramıştı.
"Ağzını topla şerefsiz!!!"
*Emeğe saygı için yorum geldikçe o sayıda bölüm gelecektir.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Nefret Ediyorum (Dramione)
FanfictionÇakma bir aşktan gerçek bir aşk doğar mı?