2.Bölüm

13 4 49
                                    

Multi:Aren Kaya

Her zaman ki gibi kardeşimin sesiyle uyanmak isterdim ama telefonumun bildirim sesiyle uyanmıştım.

Saye:Günaydın koçum.

Pinhan:Sabah'ın 7'sinde uyandırılır mı be

Saye:Ben üşengeçlikte level atlamış ben senin için sabahın 7'sinde kalkayım paşamız bana kızsın adalete bak lan.

Saye:Ayrıca okul evine uzak ve 2 saat kahvaltı masasından kalkamazsın sen şimdi ben de uyandırayım dedim.

Pinhan:Kızım sanane benden?

Saye:Sanki okula geç kalma diye kaldırıyoruz seni kendimiz için kaldırıyoruz bak ben üşengecim kalkıp seni gözetleyemem o yüzden paşa paşa okula gelde yüzünü görebileyim.

Pinhan:Yüzümü?

Saye:Evet,yüzünü.

Pinhan:Yüzüm de ne var ki be dişim de diş teli yüzüm zaten sivilce dolu.

Saye:Olum o diş teli ne kadar haberin var mı senin dişin de bir servet taşıyor geliyor tatava yapıyor bana te Allah'ım ya.

Saye:Ayrıca bir tek sen de sivilce var sanki bizde de var olum ne bekliyon ki ergeniz biz ergeeen.

(Görüldü.)

Saye:Sanki ne dediysem?

Saye:Doğruyu söylemekten başka ne yaptım ki ya bir de görüldü yedik iyi mi?

(Görüldü.)

Saye: Hâlâ görüldü yiyiyorum be yuh yani.

Saye:Neyse iyi günler diyelim ne diyeyim başka.

(Görüldü.)

(Saye çevrimdışı.)

(Pinhan çevrimdışı.)

Saye'nin dediklerine takılmıştım.Farkı bakıs açısı vardı.Ama dogruyu söylemek gerekirse çirkindim.Okul'un eziğiydim başka ne beklenebilirdi ki?

Ben düşüncelere dalmışken kardeşimin sesiyle kendime geldim.

E:Abiş uyaymışsın.

Kollarımı açarken konuşmuştum.

P:Gel bakalım buraya bal böceği.

Bana bakarak şirince gülümsedi ve koşarak kollarımın arasına girdi.

Biz sarılırken annemin cırtlak sesini duymuştuk.Aman kimseye söylemeyin.Terlik şov mu?Hiç almayayım.

S:Kaç saattir size sesleniyorum kahvaltı hazıır.

P:Geliyoruz sultanım lavaboya gireyim.

Kollarımı bal böceğimden ayırıp konuştum.

P:Koş bakalım bal böceği *kısık sesle ve gülerek*
yoksa 3.Dünya savaşı çıkabilir.

Bal böceğim kıkırdayarak mutfağa gitmişti.

Benim de çişim geldiği için lavaboya girmiştim.

Selen teyzenin korkusundan altıma işeyecektim demiyor da hıh.

Sen sus Hatçee.

Çişimi yaparken bizim Hatçeyle  konuşuyordum troll iç ses.

Hafifçe gülmüştüm :)

İşimi bitirince elimi ve yüzümü yıkayarak aşağıya inmiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•PİNHAN•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin