🌹1🌹

1.4K 94 96
                                    

BAŞKALARI YAZMADAN YAZMAM GEREKİYORDU!!!

Wattpad'deki İlk TÜRK Shochan Kitabıdır 🥺💚

🌹🌹🌹

Yazar Anlatımından

Kulaklığı Kulağından Çıkacakken İtti Ve Homurdandı Siyah Saçlı Beden. Yorgundu, Eve Gitmek İstiyordu Artık.

"Afedersiniz, Beyefendi!"

Kendisine Seslenildiğini Fark Edince Şaşkınlıkla Başını Çevirdi Ve Nefes Nefese Kalmış Gence Baktı.

"Evet?"

Dedi Siyah Saçlı Genç Kulaklığının Birini Çıkartıp. Bakışları Doğrulan Çocuğun Üstünden Ayrılmamıştı.

"Gül Almak İster Miydiniz? Vereceğiniz Ücret Lösemili Çocukların İhtiyaçları İçin Harcanacak."

Hafifçe Gülümsedi Siyah Saçlı Genç. Ardından Cebinden Cüzdanını Çıkardı Ve Yüklü Bir Miktar Uzatıp Tek Dal Gülü Aldı. Elindeki Paraya Baktı Şok İçindeki Çocuk. Bu, Bir Dal Gül İçin Fazlaydı.

"A-Ama Bu Çok Fazla!"

Siyah Saçlı Genç Gülümsedi. Ardından Elindeki Tek Dal Gülü De Gülümseyerek Karşısındaki Gence Uzattı.

"Yaptığınız Yardımlar İçin Az Bile. Bu Gülü De, Benim Size Bir Teşekkürüm Olarak Kabul Edin Lütfen."

Genç, Şaşkındı. Yüklü Miktarda Para Aldığı Yetmezmiş Gibi Bir De Gülünü Geri Almıştı. Başını Kaldırıp Gitmekte Olan Gence Baktı. Ardından Gülümseyerek Bağırdı Arkasından.

"Teşekkürler Bayım!"

Siyah Saçlı Genç Gülümsemiş Ve Arkasına Geri Döndü.

"Asıl Ben Teşekkür Ederim."

Ve Yavaş Yavaş Gözden Kaybolmuştu.

🌹🌹🌹

Selam Selam Selam

Shochan Shipleyin Amk

Gülüverin | Sungtaro ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin