🌹3🌹

752 75 215
                                    

Yazar Anlatımından

Sungchan, O Gün İlk Defa Gideceği Okuluna Geç Kalmıştı. Bu Yüzden Bisikletinin Pedallarını Son Hız Çeviriyor, Önüne Gelen İnsanları Uyarmak İçin Gidonuna Sabitlenmiş Olan Zili Çalıyordu.

"İnsanlar Neden Bu Kadar Duyarsız?"

Söylenerek Zili Çalmaya Devam Etti Sungchan. Ama Önündeki Çocuk Çıkmam Da Çıkmam Diyordu. (Y/N: Anam Da Anam Diyen SuSu Çık Aklımdan.)

Bu Yüzden Ofladı Ve Plastik Kornasının Topunu Sıktı Sungchan. Çıkan Gürültülü Sesle, Önündeki Genç İrkilip Sungchan'a Sinirle Dönmüştü.

"Hey, Ne Yapıyorsun Sen?!"

"Üzgünüm Ama İki Saattir Zili Çaldığım Halde Geçmem İçin Yol Açmadınız. Ne Yapabilirdim Ki Başka?"

Bisikletini Durdurup Oturarak Karşısındaki Gence Baktı Sungchan. Genç İse Sanki Sinirlenmek İçin Yer Arıyormuş Gibiydi Ki Öyle De Yapmıştı. Sinirle Sungchan'ın Üzerine Yürüdü Sinirli Genç. Ama Bu Siniri, Sungchan Ayağa Kalkana Kadardı. Çünkü Sungchan Ayağa Kalktığı Anda, Karşısındaki Çocuktan Hem Uzun, Hem De Güçlü Duruyordu.

Ve Bunu Anlayan Çocuk, Yerine Pısmış, Sungchan'a Yol Vermişti. Bunun Üzerine Sungchan'ın Sinirden Kararan Yüzü Anında Açmış, Dudaklarını Büyük Bir Gülümseme Sarmıştı.

"Teşekkürler Bayım!"

Sungchan Bisikletini Sürüp Yola Devam Ederken Olanları Üçüncü Bir Göz Olarak İzleyen Shotaro, Şaşkınlıkla Sungchan'ın Arkasından Bakıyordu.

"Bu Gül Dağıtan Çocuk Değil Mi? İnanamıyorum...Çok Korkutucu Görünüyordu. Halbuki Bana Gülü Uzatırken Ne Kadar Da Nazikti."

🌹🌹🌹

Shotaro, Okula Geldiğinde Büyük Bir Kız Kalabalığının Uzun Boylu Bir Erkeği Çevirdiğini Gördü. Ama Fazla Umursamayıp Arkadaşının Yanına Gitmeyi Seçmişti. Kızların Yeni Gözdesini Hiç De Merak Etmiyordu.

"Gecikeceksin Diye Ödüm Koptu Sho!"

Kendisine Kızarak Bakan Dejun İle Güldü Ve Başını Jisung'un Omuzuna Yasladı Shotaro.

"Trafik Sıkıştı, Yayaların Yolları Da Kapandı. Beklemek Zorunda Kaldım."

Başını Salladı Dejun. Ardından Gülerek Başıyla Kalabalık Topluluğu Gösterdi.

"Okula Yeni Bir Çocuk Gelmiş. Hem De Seoul Özel Sanatlar Akademisinden. Kızlar Zengin Olduğunu Öğrendiği Gibi Dibinde Bitti"

Shotaro Da Güldü, Ve Başını Çevirip Kızların Arasında Kaybolan Bedene Baktı. Saçlarının Rengi Güzel Duruyordu. Yani, Görebildiği Tek Kısmı Oydu.

"İsmi Neymiş?"

Dedi Jisung Başını Oynadığı Oyundan Kaldırmadan. Büyük İhtimalle Ortaya Bir Konu Atmıştı, Konuşmaların Başlaması İçin.

"Jung Sungchan Dediler."

Başını Salladı Ve Bir Süre Jisung'un Oyununu İzledi Shotaro. Dejun İse Bir Süre Onları İzlemiş, Ama Yanına Yaklaşan Bedeni Görmesiyle Hızla Ayağa Kalkmıştı.

Gülüverin | Sungtaro ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin