Odpusť mi

44 0 3
                                    

Jsem Emily Dokken. Je mi 15. A právě se mi stala ta nejhorší věc na světě. Můj nejlepší kamarád Marcus Gunnarsen se s mnou pohádal. A je mi to strašně líto. Teď tu brečím v svém pokoji a poslouchám smutné písničky. Najednou mi zaťukal někdo na dveře. Řekla jsem pouze tiché "dále" a hned se oteuřeli dveře a v nich stála moje mamka. "Emily máš návštěvu" řekla a odešla. V dveřích se objevil Martinus. Marcusovo dvojče. Martinus ke mě přišel a já ho silně objala a víc se rozplakala. Objetí mi oplatil a když se po chvilce odtáhl tak si vedle mě sedl na postel. "Tini já už to nezvládám jsem strašná kráva" zanadávala jsem si. "Emily...Marcus..on je v nemocnici" rozplakal se. V tu chvilku se mi zastavilo srdce. Cože?! Jak?! Kdy?! "Tini...co se stalo?" "Šel na operaci...naštěstí to přežil a dneska ho budou probouzet." Šeptal a plakal. Stoupla jsem si a snažila zahnat slzy ale nešlo to. Tinus se na mě koukl z bolestí v očích. "Udělal to kvůli tobě Emily..nezvládá to" rozbrečela jsem se eště víc. "Tini můžeme za ním?" Koukla jsem se mu do očí a on přikývl. "Počkáš na mě dole prosím? Já se jenom převleču" Vzlykla jsem. Přikývl a odešel. Vzala jsem si černé džíny s dírami na kolenou. A sedivi crop-top svetřík. Rozčesala jsem si vlasy a decentně se nalíčila. Taky jsem si vzala náhrdelník od Marcuse. Byl to stříbrný zámeček on měl stejný akorát zlatý. Seběhla jsem dolů vzala si na sebe svojí černou koženou bundičku a černé vansky. Tinus se taky oblékl a obul a šli jsme. Tinus po cestě pořád trochu plakal. Já slzy zadržovala. U nemocnice jsem si před Martinuse stoupla a jelikož jsem menší než on tak jsem si stoupla na špičky a utrela mu slzy a zanechala přátelskou pusu na jeho tváři. On mě Objal a já mu jeho hřejivé objetí oplatila. Po chvilce jsme se odtáhli a vyrazili za Macem za tím mím blonďatým jednorožcem. Stali jsme za chvilku u jeho pokoje a Tinus oteuřel dveře a já vešla do místnosti. Pohled mi spadl na toho troubu. Měl zauřené oči neutrální výraz a kolem něho bylo několik přístrojů. Sedla jsem si s Martinusem k němu a já se na plno rozbrečela. Znovu. Chytla jsem ho za ruku a plakala. "Proč jsi to udělal? Kvůli takové krávě co se s tebou pohádala? Neměl jsi to dělat."

Ahoj<3
Omlouvám se že vydávám až teď ale celkově nemám vůbec čas:(
Kdo by chtěl jednodílovku tak mi napište:

Vaše jméno (i přezdívku)
Váš věk (pokud chcete nemusíte říkat svůj věk)
Popis jak vypadáte
Vaše koníčky
Kde chcete aby se to odehrávalo.
Happy end/ sad end
Mac/ Tinus/ oba<3
Vaše Elluna<33

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One shots✨ [M&M]Where stories live. Discover now