Rozdział 3 - Spongify i Reparo

52 0 0
                                    

Zaklęcia które poznaliśmy w poprzednim dziale będą zazwyczaj niezbędnikiem by rozpocząć naukę zaklęć w późniejszych Rozdziałach tak więc jeśli nie zapoznałeś się z poprzednimi trzema zaklęciami zmykaj to robić.
Ten dział poświęcimy zaklęciom mającym swoje korzenie w dziedzinie Transmutacji jednak klasyfikuje się je jako dział zaklęć użytkowych.

SPONGIFY - zaklęcie przemieniające wybrany przez nasz przedmiot w żelkopodobną masę. Nabiera ona koloru intensywnej zieleni, staje się niezwykle rozciągliwa, przyjemna w dotyku i niezwykle sprężysta. Większe przedmioty jak dywany poddane działaniu Spongify wykazują zdolności amortyzujące duże upadki i wybijające na wysokość nawet dwóch metrów podobnie jak w przypadku mugolskiej trampoliny (urządzenie do skakania na systemie sprężyn). Ponownie podczas tego zaklęcia musimy zachować szczególne skupienie na obiekcie który zaczarowujemy.

REPARO - zaklęcie naprawiające. Pozwala ono naprawić zniszczony wcześniej przedmiot. Jedynym warunkiem zadziałania zaklęcia jest konieczność bycia wszystkich części zniszczonego przedmiotu w stanie stałym. Jeśli zostaną one przykładowo stopione, spalone czy rozkruszone zaklęcie na obecnym podstawowym poziomie nie zadziała. W działaniu zaklęcia bardzo pomaga wyobrażenie sobie przedmiotu już naprawionego.

Standardowa Księga Zaklęć poziom 1 (zrobione na potrzeby serwera Discord RoleP)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz