Rozdział 2 - Zaklęcia Podstawowe

81 0 0
                                    

Skoro opanowaliśmy już podstawowe ruchy rękoma i zaznajomiliśmy się z podstawami pora przejść do praktyki.
Najprostsze zaklęcie jakiego przyjdzie wam się nauczyć to : LUMOS

LUMOS - to zaklęcie powodujące pojawienie się niebiesko białej kuli światła na końcu różdżki, oświetlającej najbliższe okolice około 2 metrów przed nami.
Nie ma dokładnych wytycznych propo tego zaklęcia. Jest ono najprostsze i podstawowe w szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

WINGARDIUM LEVIOSA - zaklęcie wprawiające w lewitację ciało które zostanie poddane efektowi zaklęcia i pozwala nim dowolnie manipulować w powietrzu na tak długo jak mamy obiekt w zasięgu wzroku. Niezwykle ważną wskazówką w wyczarowywaniu tego zaklęcia jest odpowiednia wymowa i akcentowanie. Pamiętajcie że to jest LeviOSA nie LevioSA. Sporo młodych i niedoświadczonych czarodziejów popełnia też błąd złego wypowiadania zaklęcia przez to że jego nazwa jest lekko długawa. Należy się tego szczególnie wystrzegać podczas czarowania.

ALOHOMORA - zaklęcie otwierające najróżniejsze NIE - zaczarowane zamki. Należy pamiętać że zaklęcie Alohomora otwiera pojedyńczy zamek tak więc w przypadku pojawienia się zamków większej ilości konieczne będzie powtórzenie zaklęcia odpowiednią ilość razy. Podczas inkantacji zaklęcia należy skupić szczególną uwagę za obiekcie naszego czaru np. Kłódce

Poznaliśmy właśnie trzy podstawowe zaklęcia które są absolutnym niezbędnikiem wiedzowym każdego czarodzieja. W następnym dziale wejdziemy w trudniejsze odmęty magii Standardowej Księgi Zaklęć poziomu 1.

Standardowa Księga Zaklęć poziom 1 (zrobione na potrzeby serwera Discord RoleP)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz