Grrrrrrr
Jestem na siebie zła, bo nie zauważyłam czegoś TAK OCZYWISTEGO w swojej oczywistości.
Prawdopodobnie znacie sprawę tylko ja tutaj jestem zaskoczona, ale jeżeli... tak teoretycznie znajdzie się ktoś, kto nie wie...
Ah, wytłumaczę.
Wszyscy pamiętamy chyba "Book Of Murder". Bardzo dobry film Kuroshitsuji z niezwykle fajną sceną, która ma nabrać wszystkie yaoistki...
Ta scena mianowicie 👇
(Nie szczędzę spoilerów. Tak, Sebastian zmarł)
Ale nie o tym dzisiaj! Oj nie, nie. Nie to było dla mnie zaskoczeniem.
Yana pozostawiła tak widoczne wskazówki, a ja skupiłam się na Cielu siedzącym okrakiem na Sebastianie...
Więc...
Sebastian się reinkarnuje w starego dziada. Dzień jak co dzień. Jednak... Nasz nowy Sebastianek przybrał imię Jeremy...
I tak sobie myślę... No kogoś mi chłop ewidentnie przypomina. Kogoś. Nawet imię takie znajome, a może nawet bardzo. Ręce trzyma w sposób taki niby dziwny, niby normalny.
Pomijając fakt, że Sebastian na własne życzenie się pobrzydził co już powinno wzbudzać podejrzenia. :-/
I wtedy mnie olśniło! ( to znaczy może nie olśniło, bo zobaczyłam pewne zdjęcie na pintereście, ale still)
Przyznaję, nie jestem największą fanką Sherlocka. Lubię obejrzeć od czasu do czasu, ale nie wciąga mnie to na tyle, aby robić maratony jakies czy coś.
JEDNAK TO POWINNAM BYŁA TO ZAUWAŻYĆ!
Grrrrrrr
Pan, którego możecie zobaczyć na pierwszym planie to Jeremy Brett - aktor znany z roli Sherlocka Holmesa i myślę, że wiele osób go kojarzy z serialu TV "Przygody Sherlocka Holmesa".
No kurde, nawet zmarsczki skopiowali... 😯😯😯😯(Aaaaa, jak coś to fejk. Tak naprawdę Sebastian umarł. W końcu Book Of Murder)
Ale to bynajmniej nie jest koniec...
I dokończyłabym to, gdyby Wattpad mi nie świrował... ALE kiedyś dokończę. Yes yes
YOU ARE READING
BOOK of KUROSHITSUJI
HumorPL/ENG Everything about Black Butler! Wszystko na temat kurosza. Trochę memów, trochę ciekawostek. Jakieś teorie spiskowe też się znajdą. Zapraszam! ENG Hi there! If there are any english speaking guests who doesn't speak polish, then I'm gonna in...