Okulun ilk günüdür. Ece liseye başlayacaktır bu yüzden çok heyecanlıdır. Yataktan büyük bir telaşla kalkar . Geç oldu korkusuyla saate bakar daha çok erkendir. Yatağa tekrar döner ama uyuyamaz. Kalkar yavaş yavaş hazırlanmaya başlar. Önce duş alıp saçını kurutur, yeni lise kıyafetlerini giyer,saçını tarar düzleştirir... Büyük bir ilgiyle hazırlanır. Kahvaltısını hazırlar ve kahvaltı yapar. Zil çalar , kapıyı açınca en iyi arkadaşı Merve yi görür . Üstüne ceket alır ayakkabısını giyip yola koyulurlar . Yol boyunca hep okulun nasıl geçeceğini tahmin ederler. Okulun kapısının önüne gelirler . Ece ve Merve büyük bir heyecanla içeri girerler , sınıflarını öğrenirler Ece ve Merve aynı sınıftadır. Sınıflarının kapısının önüne gelirler. Heyecan artar Ece ve Merve birbirlerine gülümserler elleri kapı kulpunun üzerindedir yavaşça kapıyı açarlar . İçeri girerler. İçeride 6 kişi görürler 3 kız ve 3 erkektir . Ece durur bir kişiye doğru bakar . Adı Berktir Ece Berkten çok hoşlanır . Berkte ondan ama pek çaktırmazlar. Merve nin dürtmesiyle Eve kendine gelir . Sınıftaki arkadaşlarıyla tanışır . Ece ve Merve yeni arkadaşlarını çok severler arkadaşlarıda Ece ve Merve yi çok sever. Sadece kızlarla tanışıp sıralarına otururlar. Ece Berk in arkasında oturur. Merve de Ecenin yanına oturur. Berk heyecanla ve utançla arkasına döner, Ece çok heyecanlanır. " Ben Berk adınızı öğrenebilir miyim?" Der . Ece " Ben de Ece tanıştığıma çok memnun oldum der." Kızarır ve susar. Merve " Ben de Merve" der . Merve herşeyi anlar . İkisinin gözündeki aşkı görür.
Kapı açılır ve içeri bayan bir hoca giriverir . Öğrencilerle tanışır . Zil çalar. Eve ve Merve tanışmadığı diğer arkadaşlarıyla da tanışır sonra tekrar sıralarına otururlar . Berkle konuşmaya başlarlar.... Son ders İli çalar . Berk Ece ye " yarın görüşürüz" der . Ece de ona "görüşürüz " der. Eşyalarını alıp evin yolunu tutarlar. Ece yüzünde büyük bir tebessümle yolda yürür. Merve gülerek" okul nasıl geçti" der. Ece de "güzel " der ve güler. Merve Ece ye"Berk ten hoşlanıyorsun dime" der. Ece " hayır hiç debile sadece arkadaşız " der yürür. Biraz yürüdükten sonra "evet galiba hoşlanıyorum " der. Merve " Berk te senden hoşlanıyor " der .Ece çok mutlu olur. Yol boyunca yüzündeki tebessümle eve gider. Eve gelir bilgisayarı açar . Face ye girince bir arkadaşlık isteği 8 bildirim gelmiştir. Arkadaşlık isteğine bakar , Berk göndermiştir . Bildirimlere bakınca da hepsi Berk ten gelmiştir. Ece Berkin sayfasına girer fotoğraflarını beğenir. Son yorumuna baktığında 2 dakika önce aşk ile ilgili bir durum paylaştığını görür, beğenir. Çok mutlu olur. Twitter a girer bir takipçisinin arttığını görür. Oda Berktir . Ece de onu takip eder . Sonra instagram a girer Berk Ece yi takip ediyormuş. Ece de onu takip eder en son wattpad a girer . Yine Berk... Berkin hikayelerini okumaya başlar , çok beğenir. Saat çok geç olmuştur. Bilgisayarı kapatır . Yemek hazırlayıp yer. Kapıdan anahtar sesi gelir . Ece nin annesi işten dönmüştür . Ece ye" okulun ilk günü nasıldı ?" diye sorar Ecenin yüzü kızarır" güzel geçti" der. Annesi de x anlar . Ece nin uykusu gelir . Yatağa girer . Berk i düşünürerek ve erkenden uyur. 1 saat sonra kapı sesi gelir . Merve Ece ye öğretmenlerin istediği okul araç gereçlerini almaya çağırır . Ece gider alışverişten döner . Akşam yemeği yer, çantasını hazırlayıp uyur.