Dnes je 3.září neboli den kdy se jde do školy a pro mě první den na střední. Mischel šla na jinou střední než já takže já nebudu ve škole nikoho znát.
V 6:00 jsem dneska vstala a šla jsem se nasnídat po snídani jsem si šla vyčistit zuby a obléct se. V 7:00 už jsem byla nachystaná a mamka už na mě čekala v nastartovaném autě. Když jsme dojeli k budově školy mamka se se mnou rozloučila a odjela domů. Vešla jsem do školy a šla jsem do svoji třídy si sednout a nachystat si věci. Sedla si ke mě holka která se jmenuje Suzie a hned jsme se spolu začali bavit. O přestávce za mnou přišel jeden kluk a zeptal se jestli nechci jít s ním a ještě s klukama ze třídy dneska do kina já jsem řekla že bych ráda ale jenom když se mnou bude moct jít moje kamarádka Suzie. Kluk se zamyslel a po chvilce řekl že teda ano už se chtěl rozloučit a odejít ale já ho zastavila a řekla jsem :"Do kina s vámi teda půjdeme ale prvně mi řekni jak se jmenuješ". Odpověděl mi :"Jo promiň že jsem se ještě nepředstavil jmenuji se Daniel. Ale teď už vážně musím tak ahoj dneska v 15:00". A odešel.
Po škole jsem Suzie pozvala k nám domů a u nás jsme si udělali takový holčičí pokec, řekla jsem ji o táboře a tak. Potom ji zavolalo nějaké neznámé číslo tak jsem to zvedli a...Ahoj zdravím vás po dlouhé době u Sad story . Omlouvám se ze jsem ss dlouho nepsala ale neměla jsem žádné nápady. Moc jsem si teď oblíbila Suzie. Možná vám někdy ukážu i jak vypadá. Doufám že se vám takhle krátká kapitola líbila. Příští kapitola už bude delší. Tak ahoj
Terka