2 dny do konce tábora..
Dneska si mě zavolal k sobě do chatky. Prý mi chtěl říct něco důležitého.A když začal povídat někdo mu zavolal a když dovolal řekl že už budu muset jít ale důvod proč mi neřekl!💔🥵Na oběd jsem ani nešla protože mi bylo špatně (nebylo mi špatně ale nešla jsem tam protože jsem ho nechtěla ani vidět).Bylo mi špatně z pomyšlení na něho🤮.
A teď přichází ta část kdy jsem myslela že hned po té spáchám sebevraždu🔫😭.
Přišel poslední den táboru za mnou a řekl že jsem se mu nikdy nelíbila.Neměl mě rád.Byl k tomu donucen od svých kamarádů.Pak řekl :,,Náš vztah neměl žádný smysl zaprvé jsme se znaly jenom chvilku a vztah na dálku by stejně neměl smysl!😔''. Řekla jsem mu ať odejde,dala jsem mu všechny věci co mi dal. A když odešel (byl večer)lehla jsem si do postele a brečela nad naší společnou fotkou😭😭. Potom přišla Mishel a ptala se mě co se stalo tak jsem ji to vysvětlila.Objala mě a řekla že na to nemám myslet a vzala mě ven k rybníku a tam sme si povídali.U rybníku se mi vybavily všechny špatné vzpomínky například když me Jane do toho rybníku hodila atd..
Řekla jsem teda Mishel ať si jdeme povídat někam jinam😣.Když jsme došli do chatky tak mi pomohla se zbalit a společně jsme potom spálily fotku kde jsem byla já se Zekem.Hned jsem měla lepší náladu,v tu dobu jsem si připadala jako kdyby Mishel byla moje maminka.Mám ji straštně moc ráda a mám ji ráda pořád protože se přestěhovala taky do Californie a bydlí v baráku hned vedle mě❤️😇.Tohle je teda poslední díl. Teda ne úplně poslední ale je to poslední díl z tábora sad story budu vydávat pořád ale už to nebude o táboře😂❤️.