Astăzi este o zi frumoasa, însorită. Astăzi devin oficial cadet și din câte am auzit căpitan îmi va fi Levi Ackerman. Nu îl cunosc dar multe persoane spun ca e o persoana rece care nu prea își arata sentimentele. Sper sa nu fie chiar cum spun zvonurile și sa ne înțelegem bine.
Așteptăm într-o camera alături de o fata și 2 băieți. Toți așteptăm comandantul și căpitanul. Fata era frumoasa. Avea parul negru care îmi tot atrăgea atenția. Ceilalți 2 băieți nu erau mai prejos. Unul avea parul blong și celalalt maroniu și ochii verzi. Stăteam și ma hoöbam la ei și la un moment dat ma întreba băiatul cu par maro.
(Eren) :Cine ești?
Eram puțin uimita de aceasta întrebare asa directa dar politicos am răspuns.
(Y/N) :Eu sunt (Y/N).
Voiam sa continui dar fața cu parul negru sa băgat peste mine și ma întreba.
(Mikasa) :Ce cauți aici?Noi îl așteptăm pe căpitanul Levi și pe Hanji.
Atunci tot pe un ton politicos am răspuns.
(Y/N) :Și eu tot pe ei ii aștept. Sunt cadet și de acum voi face parte din echipa căpitanului Levi.
Armin :Oh deci tu ești fata de care tot se spunea ca va veni în echipa noastră. Am uitat sa ne prezentam. Eu sunt Armin, băiatul asta nepoliticos e Eren iar aceasta fata la fel de nepoliticoasa este Mikasa. Ma bucur ca vei face parte din echipa noastră (Y/N).
Când voiam sa le spun ca ma bucur de asemenea ca voi fi în echipa cu ei cineva deschise ușa. Era mai scund decât comandantul Hanji. Avea par negru care ma atrăgea. Ochii gri care nu arătau nicio emoție. Când m am uitat în ochii lui mk am dat seama ca el e căpitanul Levi. Când ma văzut ma analizat din cap pana în picioare și după a scos un sunet ciudat ,,Ths". Nu eram sigura dacă asa face el sau nu ii convine ceva la mine. Din spatele lui veni comandanta Hanji și spuse zâmbitoare,, Buna dimineața ". Atunci m am ridicat mi am pus mana la inima și am zis ,,Buna dimineața comandanta Hanji!".Nu știu de ce dar după ce am spus asta toți au început sa rada,chiar și Levi avea un rânjet mic pe fata. Nu înțelegeam ce e asa amuzant și după Hanji spuse.
(Hanji):Nu e nevoie de asemenea formalități.Decat doar când sunt cei de rang mare în preajma trebuie sa ma saluți pe mine asa. Eu sunt comandanta Hanji și sunt incantata ca vrei sa faci parte din corpul nostru. Acest domn de lângă mine este Levi. Căpitanul tău.
Levi nu spuse nimic doar scoase acel sunet ciudat din nou și iar începuse sa analizeze pana și cel mai mic detaliu la mine. Atunci Mikasa,Eren și Armin se ridica ieși pe ușa. Levi și Hanji de asemenea și eu în spatele lor. Restul zilei nu sa mai întâmplat nimic. Doar am fost la grajduri și Eren, Mikasa și Armin mi au prezentat împrejurimile. Dupa am primit uniforma și m am dus acasă pentru ca deja era târziu.Perspectiva lui Levi
Azi trebuie sa o cunosc pe fata aia care va fi în echipa mea. Tot ce îmi doresc e sa fie bună la lupta. Hanji întra și spuse.
(Hanji) :Haide Levi e timpul sa plecam.
În mai puțin de 10 minute am ajuns acolo și am deschis usa. Cum am deschis una am văzut-o. Din câte observ nu pare atât de puternica dar e foarte frumoasa. Nu contează dacă nu e chiar atât de puternica o voi ajuta eu sa devina la fel de puternica ca mine dacă e nevoie. Cat stăteam și ma gândeam la aceste lucruri sa ridicat și cu mana la inima a salutat o pe Hanji. Trebuie sa recunosc a fost destul de amuzant. Hanji ma prezentat și după am plecat. Ei s au dus la grajduri iar eu cu Hanji aveam alte treburi mai importante deci nu am putut s aii însoțim. Sper ca aceasta fata (Y/N) sa nu ma dezamăgească prea tare.
CITEȘTI
Levi Ackerman (+18)
RomanceAceasta poveste va fi una de dragoste între tine și superbul tău capitan, Levi Ackerman. Voi încerca să scriu câte 3 capitole sau 4 pe săptămână. Sper sa va placa și dacă voi vedea suport voi continua aceasta poveste. 😊