Astazi este prima zi de antrenament alaturi de noii mei colegi .Din cate am auzit va fi mai mult un fel de test sa ne masoare capitanul Levi puterile
Dupa antrenament...
Antrenamentul acesta a fost unul dintre cele mai grele antrenamente .Levi ne a pus sa facem de toate ,de la catarat in copaci pana la a cara greutati . Cum am treminat toti au precat.Cand eram gata sa plac Levi ma apucat de mana si a spus .
(Levi):Unde crezi ca pleci ?Avand in vedere ca tu ai fost cea mai slaba dintre toti vei ramane si aici sa faci curat .Eu voi sta acolo pe acea banca ,cand termini vei mai avea inca o runda de antrenament si abia dupa vei putea merge acasa.
Cand am auzit cele spuse i am aruncat o privire urata .Nu am spus nimic ,pana la urma el era capitanul si primeam ordine de la el .Totusi cand a vazut cum m am uitat la el a inceput sa vorbeasca pe un ton mai enervat .
(Levi ):Daca te uiti urat la mine sa stii ca nu ma impresionezi .Ti am dat un ordin cadet .Ordinele trebuie executate .
Nu am mai zis nimic si am inceput sa fac curat .Dupa o ora terminasem si m am dus spre el .Cand eram gata sa ii spun ca am terminat a inceput sa vorbeasca nervos .
(Levi):Daca asta numesti tu curatenie e clar ca nu esti femeie .Stau de o ora si astept sa termini si tu mai mult dezastru ai facut .Totul e pus gresit dar nu mai am rabdare asa ca trecem la antrenament si dupa ce treminam tu vei mai ramane aici si vei face curatenie .Ai inteles cadet ?
Nu mai stiam ce sa spun .Eram atat de nervoasa ca imi venea sa ii sar in cap .Cu capul lasat in jos i am spus .
(Y/N) :Nu.
(Levi):Ce ai spus cadet ?Nu cred ca te am auzit .
(Y/N):Am spus nu .Nu am sa accept ordinele de la un barbat trist si enervnt ca tine .
Levi atunci ma pris de mana si ma pus la pamant .Sa apropiat de urechia mea si mi a spus.
(Levi):De data asta te iert dar daca vreodata mai vorbesti asa cu mine nu vei mai ajunge intins pe pamant vei ajunge in pamant .Pentru ca ai asemenea tupeu nu pot sa te las asa .Iti ordon sa faci flotari pana simti ca mainile ti se topesc de durere .Eu voi sat aici si am sa ma uit la tine .Nu imi pasa daca faci flotari pana maine asta e pedeapsa ta si o vei face ca vrei sau nu .
Nu am mai zis nimic .Ochii imi erau inlacrimati .Nu stiam ca cineva poate fi atat de rece si nepasator .Am inceput sa fac flotari dar numai dupa 5 deja simteam ca nu mai pot .Dupa jumatate de ora abea facusem 30 si cazusem la pamant .
(Levi ):Doar atata poti cadet .Tsh...Esti doar o pierdere de timp .Ridicate si continua cu flotarile cadet .
Am continuat sa fac flotari pana iar am cazut dar de data asta nu puteam sa ma mai ridic .Nu imi mai simteam mainile .Atunci Levi se ridica si scoase sunetul ala ,,Tsh,, si pleca .Nu imi amintesc ce sa intamplat dupa stiu daor ca m am trezit ntr un pat cu mainile bandajate si cu Eren si Mikasa langa mine .Cum m am trezit am inceput sa plang si sa tip .Nu o faceam doar pentru ca ma dureau mainile si tot restul corpului .Tipam si plangeam pentru ca stiam ca asta nu va fi ultima data cand se va intampla asta atata timp cat levi e capitanul.Eram speriata de el .Cand am inceput sa plang si sa tip Mikasa ma luat in brate .Nu ma asteptam la asta dar acea imbratisare ma ajutat sa ma calmez.Cand m am calmat tin minte ca am i am spus cateva cuvinte lui Mikasa.
(Y/N):Nu imi pasa cat trebuie sa ma antrenez sau ce trebuie sa fac .Tot ce vreau e sa il pun la pamant pe Levi asa cum ma pus el pe mine si sa il fac sa sufere .
..........To be continue ..........
CITEȘTI
Levi Ackerman (+18)
RomanceAceasta poveste va fi una de dragoste între tine și superbul tău capitan, Levi Ackerman. Voi încerca să scriu câte 3 capitole sau 4 pe săptămână. Sper sa va placa și dacă voi vedea suport voi continua aceasta poveste. 😊