Când m am trezit eram încă în bratele lui Levi. Se uita la mine.. Când l am văzut m am rușinat și m am roșit iar el mi a zâmbit puțin. Și eu I am zâmbit și l am întrebat.
(Y/N) :De când ești treaz?
(Levi) :Nu de mult timp.
(Y/N) :De ce nu m ai trezit?
(Levi) :Dormeai prea frumos pe umărul meu și nu am vrut sa te deranjez.
Când am auzit m am roșit și mai tare. Aproape ca uitasem ca Hanji era acolo pana când am auzit cum spune.
(Hanji) :A... Ap... Apa..... Apa...
Când am auzit am sărit instant amândoi și ne am dus la ea. Se trezise. În următoarele secund eii aduse apa. După ce a băut voia sa se ridice dar eu și cu Levi I am spus ca are nevoie de osihna asa ca în următoarele 10 minute adormise. Și iar eram singura cu Levi. Dar asta nu a mai durat mult pentru ca în câteva minute ajunsese Eren, Mikasa și Armin. După o noapte întreaga într un final ajunse și ei.Erau împreună cu doctorul. Cum a văzut o pe hanji a spus ca e grav și trebuie dusa la el acasă sa fie îngrijită.
După ce am dus o pe Hanji la doctor și ne am asigurat ca va fi bine am plecat acasă. Eren, mikasa și armin de asemene. În schimb Levi a rămas acolo. A spus ca vrea sa mai stea cu ea.
A 2 a zi
După o noapte lunga în care am stat și m am gândit doar dacă Hanji o fi bine so dacă Levi e bine so e acasă sau încă e la doctor se făcu zi. Cum a răsărit soarele am plecat direct la domnul doctor. M am asigurat ca Hanji e bine și am verificat dacă Levi mak era acolo. Spre surprinderea mea nu mai are acolo asa ca m am decis sa merg la el sa vad dacă e acasă.
Când am ajuns la el ma bătut în ușă și când mi a deschis ușa am rămas masca. Nu avea tricou și I se vedea tot abdomenul. Avea un corb de invidiat. Nu puteam sa îmi își ochii de la el. După ce îl văzusem nuci sa îl salut nu mai eram în stare asa da el a spus.
(Levi) : Buna dimineața. Ce cauți aici atât de devreme?
Eu încă eram prea fixata pe corpul lui sa mai aud și ce zice. Asa ca a spus.
(Levi) : Ramai aici 2 secunde.
Mi a trântit ușa în nas și după un minut a deschis o înapoi. De data asta avea o bluza pe el dar nu era închis pana la capăt și încă i se vedea umpic din piept . De data asta nu mai eram atât de fixata asa ca I am spus.
(Y/N) :Bună dimineața. Ești bine?
(Levi) :Da de ce nu ași fi? Hanji e bine ceilalți sunt bine. Totul e bine.
Nu prea părea sa aibă chef de mine asa ca I am spus.
(Y/N) :Pai atunci cred ca am sa plec.
Și când m am întors și eram pe cale sa plec ma prins de mana și mi a spus.
(Levi) :Nu pleca... Ramai la un ceai.
Normal ca nici nu am stat pe gânduri și am zis direct ca rămân. Am întrat înăuntru și ma poftit la masa. Cum încă era foarte devreme Levi abea se trezise asa ca imi pregăti ceaiul și spuse.
(Levi) :Ma duc sa fac un duș. Ma întorc repede. Pana sunt eu gata tu poți sa îți vei ceaiul.
Nu I am spus nimic doar am dat din cap și am sorbit din ceai. Cat el era la duș afara se auzise un zgomot puternic și asa am reușit sa vărs tit ceaiul pe mine. Eram uda leoarca și aveam nevoie de un prosop. Ma uitasem prin toată casa după prosoape dar nu găseam niciunul. Când sa ma dau bătută și sa rămân asa vad ca ușa de la baie e întredeschisa. Am crezut ca dacă ușa de deschisa Levi a terminat. Când am întrat în mijlocul beii era Levi cu doar un prosop înconjurat în jurul taliei. Când l am văzut m am roșit ca o roșie. El se uita la mine și ma întreba.
(Levi) :De ce ești uda toate pe bluza și pantaloni?
(Y/N) :P... Pa.... P.. Pai.... Am varast ceaiul pe mine și cautam un prosop.... Îmi pare rău că am întrat peste tine voi pleca.
Levi se uita la mine ma prinse de mana și îmi spuse.
(Levi) :Dăți hainele astea murdare jos de pe tine și fă-ți un dus. Ma duc sa îți aduc o uniforma mai veche de a mea de când eram mai tânăr, sper sa îți vina.
Eu încă eram roșie ca racul. Levi a văzut ca nu prea eram în stare sa mai zic ceva asa ca îmi deschise el curelele de la cămașă și blugi și îmi spuse.
(Levi) :Bănuiesc ca de aici te descurci și singura.
Ieșise pe ușa și o închise în urma lui. Cum ieșise începeam sa îmi revin. Mi am dat hainele repede jos și m am băgat la duș. După cam 10 minute am fost gata. Insfârșit gasesem un prosop și îl rotisem în jurul meu sa nu mi se vadă părțile intime. Când eram uscata și eram gata sa ma îmbrac îmi dădusem seama ca nu aveam haine curte. În următoarele secunde Levi a întrat. Ma inrosisem și mai tare. El încă nu era îmbrăcat avea doar prosopul pe el și de data asta și eu aveam doar un prosop pe mine. El nu părea rușinat deloc. Îmi lasă hainele și pleca. Ma îmbracă sem repede cu blugi și cămașă. Îmi erau umpic cam mari dar n am descurcat. Ies afara din baie și de data asta și el era îmbrăcat. Când ma văzut ca am ieșit cu hainele nearanjate a venit fix sper mine și a început s aimi aranjeze hainele ca la un copil. Mi a suflecat pantalonii după mi a aranjat cămașă în pantaloni, mi a pus curelele și după mi a pus jachetă. Pana și la gheata ma ajutat sa le pun. Ma simțeam ca un copil dadacit dar totuși îmi plăcea. În fiiecare zi simt cum încep sa tin din ce în ce mai mult la Levi. Ma întreb oare dacă și el simte aceleași lucruri.
....................... TO BE CONTINUE..............
CITEȘTI
Levi Ackerman (+18)
RomansaAceasta poveste va fi una de dragoste între tine și superbul tău capitan, Levi Ackerman. Voi încerca să scriu câte 3 capitole sau 4 pe săptămână. Sper sa va placa și dacă voi vedea suport voi continua aceasta poveste. 😊