part 15 kehilangan Muu

493 18 4
                                    

Aku ingin pergi
Namun ada janji
Yg menahanku

🌸🌸🌸

Tit.....

Tit......

Tit.....

Tiiiiiiiiiiit

Ejen ghettaa pun keluar

Ali:mcm mana keadan kakak saya... Ejen ghetaaa

Ejen ghetta :😔maaf Ali... Diaa dh Pergi.... 😔

Ali:apa.....😭 tak mungkin.... *merammass rambutnyaa*tak mungkin.... Akak... Ejen ghetta tipukan... Diaa masih hidupkan....

E Ghetta:*mengelng lalu menundukk*

Ali:tidak..TIDAK.....!! ISK.. ISK... diaa dh janji.. Isk.. Isk.. Diaa dh janji nak jaga aku...

Ejen bakar:bersabar Ali.. Isk.. Iks... Tuhan syg diaa.. Dia sorang jkk mampu jagaa Iman...

Ali:ahhhhhhhjj isk...isk. isk..

Rudy:*jatuh berlutut memengangg kepalnyaa*aku dh terlambat...

Davud:Tak mungkin.. 😭😭Iman.... Iman....! Isk.. Isk....

E dyg:sabar syg mama tau perasan kamu..

All girll:isk..isk.. Isk... iman.. Kau soranglahh yg selalu Memberikan kami Harapan... Jikalau kau pergii...kami dh tiada harapan.... Isk. Iks..

Semuaaa mulaa menangiss dgn kepergian Iman...

(adakahh iman mati... Blummm)

Ejen ghetta:dan ini Surat terakhirr dari Iman...

Ali:*ali mengambill lalu membacanyaa*

Ali:*ali mengambill lalu membacanyaa*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ali:jikaaa isk..isk.. Maaf kata terakhirmu.. Aku takkn sekali2 maafkan mu... Isk.. Isk.. *lalu berlari keluarr dan pada saat yg samaa... Hujan derass turun *ahhh Akak tipu.... Aku... Akak tinggalkan aku.... Begitu sahajaaa... Isk.. Iskk isk... Knppp semuaa nii terjadii padaa saaayaaaaaaa.!!!!!!!!!!!!!

Dari semenjak ituu diaa mulaa Kemurungan sampaii....
_____________________

Satu bulan telahh berlaluu merekaa semuaa asyik sedih dan tak pernah bercakap antara sesama sendiri... Dan mereka jugaa tak pernah tanyaa kepada mentor atau ketuaa terass mengapa Iman tak Di pasang Tandanyaaa....

(mcm ejen zain tapi tak tau apa namanyaa)

Yg paling menderitaa kesedihan ialah... Ali... Dan rudy... Mereka tak sanggup kehilangann Imn.. Karnaa diaa sahajaa yg memberi mereka harapan.... Tiba2 ejen bakar mulaa bersuaraa

E bakar:kamu...semuaa haruss merelakan Diaa pergii tanpaa haruss bersedih... Kejap lagi pelawat misteri akan dtg...

Ali:siapa kak iman....

Ejen bakar:bukan ...Atok kamu ali...

??:ini kahh akademik... Besarnyaa adehhh apa nii tok...
Tok Zamel:sopanlahh
Maruf:yelahh...huh ali....!

Ali:abng..atok.... *berlari memeluk merekaa*

Tok zamel:napaa nangiss kamu semuaa nii..

Ali:isk...isk..kak iman dh isk.. Isk.. Dh pergi...

Maruf:apaaa..tak dptlahh nk Tunang ngn diaa wuargggg 😭

Tok zamel:jangan nk mengadaa iman lumm mati..cumaa terpksaa mengantikan tempt seseorang.....

All:APAAAAA.!!.siapaa diaaaaaa

.tok zamel:hmmm lupaa pulaaa..

Ali:isk..iskk... Wuaraggg 😭😭😭

Maruf:hmmm Dewii diaa.....

All:siapaa dewiiii....

Tbc......
Maaf singkattt
Btww jangan nangiss tauheheheehehe
💓💓💓💓

where are you (Ali Ff) Where stories live. Discover now