Karya: Merhaba ben yeni bakıcınız Karya.
Selim birden durdu. Karyayı bir yerlerden hatırlıyor gibiydi. Ama bu hatırlama BakıcıBul uygulamasındaki fotoğrafından ziyade daha somutsal bir hatırlamanın ürünüydü. Birden aklında geldi. Dün gece Güney'le öpüşürken yakalandığı kızdı. "Sanırım beni tanımadı" diye düşünerek bir nebze olsa rahatladı. Karya'yı içeri davet etti. Nisa ile görüşmeden önce biraz muhabbet etmek ve onu tanımak istedi, sonuçta kızını onunla aynı evde bırakacaktı.
Karya: Eviniz Doruk Oraloğulları'na çok yakınmış. Dün parti vermişti çok rahatsız olmamışsınızdır umarım. Üvey babası onu yalnız yaşama cezasıyla baş başa bırakınca birazcık kafayı yedi. Durmadan "Euphoria" izleyip uyuşturucu kullanıyor. Umarım sonu kötü olmaz.
Selim: Bazen kızım ses yüzünden uyuyamıyor, ama rica ettiğimde alçaltmasını da biliyor. İyi çocuk severim. Mezun olduğunda onu benim avukatım yapmak için sabırsızlanıyorum. Eski eşim Sakurasu ile hala aramızda çözülmemiş davalar var. Onun bana yardımcı olabileceğini hissediyorum.
Karya: Eşiniz sizin gibi bir gentilmeni kaybettiği için utanmalı Selim Bey.
Selim: Lütfen, senli benli olalım.
Karya: Tamam Selim. Ben 17.00'a kadar boşum sonrasında Bilgişehir Üniversitesinde derse girmem lazım. O zamana kadar Nisa'ya bakabilirim.
Selim: Tamamdır Karyacım. Bir sorun olursa beni mutlaka ara. İşte numaram:0531 6931 ** **
*
Bilgişehir Üniversitesi kampüsünde sıradan güneşli bir gün başlamıştır. Tüm öğrenciler soğuk filtre kahveleriyle bahçede boş gördükleri yerde oturup sohbet etmektedir. Bazı öğrenciler yanlarına aldığı jbl ile müzik dinleyip dans etmektedir. Fakat bir jbl'in sesi diğerlerinden daha yüksektir. Hoperlörden Drake güm güm gelmektedir. Güney Starbuck termosunun içine koyduğu viskiyi yudumlayarak Drake dinlemektedir. Giydiği siyah tişört ve diz üstü şortu ve masmavi gözleri ile çok dikkat çekmektedir. Durmadan alkol ve uyuşturucu aldığından gözlerinin altındaki morluk gözlerinin rengini daha da ortaya çıkarmaktadır. Birden Güney'in yanına Kuzey gelir.
Kuzey: İçme oğlum şunu sabah sabah leş gibi kokuyorsun
Güney: Karışma ya bana. İşine bak. Hey, dün Karya partiden kızgın bir şekilde ayrıldı. Sana bir şey dedi mi ?
Kuzey: Hayır sabahtan beri aramalarıma cevap vermiyor. Sanırım Doruk'un evinin karşısında yaşayan adama bakıcılık işinde biraz meşgul.
Güney: N-ne ?! Karya Selim'e bakıcılık mı yapıyor?
Kuzey: Evet sen nereden tanıyorsun onu?
Güney: Dün partide görmüştüm öylesine bi sohbet etmiştik Kuzey ne meraklısın dedikodu yapmaya. Her neyse benim dersim var. bay.
Güney oradan uzaklaşırken Karya ve Selim'in aynı evde olması düşüncesinden çok rahatsız oldu. İkisininde dudaklarında onun izi vardı. Ama kimsenin bundan haberi yoktu. Neden öpmüştü onu. Sersem, sersem! diye kendine kızarken birden taşa takılık afalladı.
Doruk: hop hop kardesim yavas ol bu ne hal?
Güney: ş-şey aklım biraz karışık dalmışım dikkat etmedim. teşekkür ederim beni düşmekten kurtardın.
Doruk: önemli değil kardesim canını sıkan bir durum mu var?
Güney: yok ya gelsene biraz konusalım. Dün karsı komsun Selim'le biraz dertlestik. Nasıl birisi yazık adam genç yasında küçük kıza bakıyor. onlar neden ayrıldı biliyor musun?
Doruk: Geçmişte zeytinli rock festivalinde tanışmışlar ve orada geçirdikleri çadır gecelerinden sonra Sakursasu hamile kalmış ve Nisa doğduğu için evlenmek zorunda kalmışlar. Fakat birbirlerine bir türlü aşık olamamışlar. Bu nedenle çok geçinemiyorlardı zaten. Ayrılmaları baştan belliymiş.
Güney: Ha aşk evliliği olmamış yani.
Doruk: Evet sen niye bu kadar sevindin buna?Güney: ne sevinmesi? ne alaka? n-nerden cıktı allah allah.
Doruk: birazdan Selim gelip beni alacak eve geçmek için yol üstü olduğu için beni de bırakıyor ssağolsun. istersen sen de gel bizde birşeyler içeriz.
Güney: olur.
*Selim gelir*
*düt düt*
Selim: hadi çocuklar gelin.
Güney öne oturmak için hızlıca koşar ve atak yapar. Araba ilerlerken ve ılık rüzgar yüzüne vuruken ve yanında da Selim varken kendini cok yumuşak hisseder. Birden Doruk chpli teyze gibi kahkaha atarak Güney'in hayalini bozar.
Doruk: hahaha gördünüz mü karya sosyalbook'da ilişki durumunu ilişkisi yok yapmış.
Güney birden beyninden vurulmuşa döner. kıpkırmızı olur. korkar. çünkü karya'nın her şeyi Kuzey'e itiraf etmiş olma ihtimalinden korkar.
Güney: Doruk sen eve geç ben Selim'lere gidip karya ile bir konuşayım.
*Selim'lerin evine gelirler.*
*ding dong*
Karya: hoşgeldiniz ben de tam çıkıyordum.
Karya ağlamamasını belli etmemek için yere bakarak ve gözlerini kaçırarak konuşuyordur. Birden evlen çıkar ve Haznedar Konutlarının kaldırımlarında hızlıca yürümeye başlar. Güney peşinden koşarak gider ve ne olduğunu anlamaya çalışır.
Karya: Hamileyim seni lanet olası pislik. Senden de kardeşinden de nefret ediyorum sakın bir daha yakınıma yaklaşmayın.
Karya birden sokaktan geçen bir takisye binip oradan uzaklaşır. Ne yapacağını bilmeyen Güney kendini Selim'in evinin önünde bulur. Eve girdiğinde sessiz olması söylenir çünkü Nisa güzellik uykusuna yatmıştır. Güney'in masum ve korkmuş hali Selim'i tahrik eder. Mutfak barının önüne otururlar ve muhabbet etmeye başlarlar. Fakat Güney olayın şokundan dolayı bir şey söyleyemez. Selim neredeyse havaya konuşuyordur.
Selim birden uzun damarlı ve yumuşak ellerini Güney'in yanağına götürür.
Selim: Hey tatlım, canını sıkan her neyse şimdilik unut. Benim yanımdasın her şey düzelecek.
*Birden kapı çalar*Gelen Sakurasu'dur.
Sakurasu: Seni lanet aşşağılık herif. Üvey kızımı bakıcı olarak tutmaya utanmıyor musun? der ve bir tokat atar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O*rospu Çocuğu
ChickLit" Ona karşı koyamıyorum. O belanın ta kendisi, siktir !" " Neden beni üzmelerine rağmen onların kölesiyim? "