Tanıtım; Miley, Josh

184 19 4
                                    

ÖZELLİKLE BU BÖLÜMÜ JUSTİN BİEBER NOTHİNG LİKE US, MİLEY CYRUS ADORE YOU&STAY YADA BRİTNEY SPEARS'IN PARFUME ŞARKISINI DİNLEYİN.

22 yıl önce
Miley'nin ağzından

4 yaşındayım, annemi doğa üstü birşey öldürdü..

Babam annemin çığlıklarını duyar duymaz koşmaya başladı. Kardeşim Josh'un iyi olduğunu görünce rahatladı. Ama bir sorun vardı? Kardeşimin suratına damlayan kanla birlikte babam kafasını yukarıya kaldırdı. Hayatını adadığı, canından çok sevdiği karısı tavana yapışmış bir şekildeydi. Karın bölgesinden süzülen kanlar kardeşim Josh'un yüzüne damlıyordu. Aniden birşey annemin alev almasını sağladı. Bunun üzerine babam kucağıma kardeşim Josh'u koyarak hızlıca dışarı çıkmam için işaret verdi. Hayal mi görüyorum ben? Hayır bu gerçek tam ilerimde bana ve kardeşime bakan sarı gözlü bir adam vardı. Sinsice sırıtıp ortadan kayboldu. Ben orda korkulara bürünmüş kıpırdayamıyorken babamın beni uyarı amaçlı sarsmasıyla kendime gelerek kardeşim Josh'la beraber dışarıya koşmaya başladım. Babam annemi kurtarmak için birşeyler yapmaya çalışıyordu ama başarısız olduğunu anlayınca bizi kurtarmak için arkasına bakmadan alev topuna dönmüş evden koşarak yanımıza koşmaya başladı. Aniden bizi kucağına alarak koşmaya devam etmek istedi. Babam bizi kucağına alır almaz evde patlama oluştu. Peki annem nerde? Bu yaşta beni annesiz mi bırakıcaktın ha?! Seni seviyorum anne..
22 yıl sonra
Josh'un ağzından

Benim küçük olduğumdan dolayı annemin ölümünü hatırlayamıyorum. Aradan tam 22 yıl geçti. Uzun süredir ablam Miley'lede görüşmedim. Annemin ölümüne şahit oldu evet. Ben daha hiç birşeyin farkında değilken bana destek çıkıyor kendini güçlü gösterme çabasında uğraşıyordu. Ama ben onun içten içe yıkıldığını biliyorum...

Şu an 23 yaşındayım sevgilim Jessica ile birlikte Stanford üniversitesinde okuyorum. Uzun bir süre önce babam ve ablamdan uzaklaştım. Çünkü okumak istiyorum. Avcı olmak istemiyorum. Babamla hiç anlaşamıyoruz sürekli bir tartışmamız olurdu okumam konusunda hep bir sıkıntı oluşurdu. Biz küçükken babam hep evde beni ablamla yalnız bırakırdı. Bana ablam bakıyordu. O zamanlar, o benim için abladan çok anne gibiydi.. Babamın yaptığı işlerden uzak ve habersizdim. Sürekli evimizi, okulumuzu değiştirirdik. Ama şu an ilini ve ne yaptığını çok iyi biliyorum. Evet o bir avcı annemin intikamını almak istiyor. Annemi öldüren sarı gözlü şeytanı öldürerek...

Şuan supernatural'a benziyo olabilir zamanla konu değişecek
-ToprakReckless

Vahşi AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin