Miley'nin ağzından
Bazen düşünmeden edemiyorum. Dünyada milyonlarca insan var. Neden ben? Bu lanet olasıca pislikler neden beni buluyor!? Ah evet yaptığım tek şey bu! Bunları düşünüp cevabını bulamıyor ve sinirleniyorum! Bu durumda elimdeki bira şişesini duvara vurmamak saçmalık olur değil mi? Tahmin edin naptım? Tabiki şişenin kırılışını zevkle izledim. Aslında bu sinirimin tek nedeni bu değil büyük bir kısmı babam küçük bir kısmı ise Jossy'yi (Yani josh) özlemem. Babam kısmına gelirsek, babam günlerdir eve gelmiyor. Evden çıkarken ava gideceğim demişti. Ama avından bu kadar geç kaldığını asla görmemiştim. Ah lanet olsun günlerdir kafayı yiyiyorum!? Belkide kardeşimin yanına gitmeliyim ha? O bana yardım eder. Hem onu çok özledim görmüşte olurum. Evet çok iyi bir fikir.
Ani kararım üzerine yerimden fırlayark elimdeki şişeyi kenara fırlattım ve çantamı kapıp koşarak arabama ilerledim.
Josh'un ağzından
Evet bügün Cadılar Bayramı. Ne kadarda itici ve sıkıcı ama, çok saçma! Neyseki parti bitti ve Jess'le eve gidiyoruz. İşte bu!!
Aşağıdan gelen tıkırtılar üzerine sıçrayarak Jess'i kontrol ettim. Tekrar bir tıkırtı üzerine yatağımdan tamamen doğruldum. Her ihtimalle karşın dolabımda sakladığım silahımı belime yerleştirdim. Yavaş adımlarla aşağıya ilerledim. Seslerin hızlandığını hissederken ilerde uzun saçlı bir kız gördüm. Silahımı kullanmak yerine kızın üzerine atıldım. Yumruğumu tam savuracakken gözlerinin o oktanus renginden Miley olduğunu anladım. Şaşkınlığımı ve hareketimi bozmadan "Senin burda ne işin var?!" diyerek sessizce tısladım. Tam ağzını açacakken ışık açıldı. Jess tek kaşı havada bize bakıyordu. Aniden ablamın üzerinden kalkarak elinden tuttum ve kalkmasını sağladım. Ardından hemen konuşmaya başladım. "Jes bu ablam Miley" Ona bundan bahsetmiştim sadece ilk defa gördüğü için şaşkınlığı bundan olsa gerek. "Ah öylemi tanıştığıma memnun oldum Miley, ben Jes. Josh'un sevgilisi" tebessümle beraber elini Miley'ye uzattı. Milet tereddütsüz elini sıktı ve bana döndü. " Bir kız arkadaşının olduğunu bilmiyordum" diyerek göz kırptı. Hemen ardından konuşmama izin vermeden tekrar konuşmaya başladı. "Josh konuşmamız gerek" yüzünde tek bir duygu veya mimik yoktu. Anlamam zorlaşıyordu. "Evet?" Miley "Özel!" diyerek vurguladı ve Jes'i gösterdi. Kolumu Jes'in boynuna sararak " Bu şekildede konuşabiliriz" Göz devirmesinin ardından devam etti "Babam bir kaç gündür eve gelmiyor." Bu sefer ben göz devirdim. "Ben bunda önemli bir şey göremiyorum?" Miley kafasını kaldırıp anlamsızca bana bakarken "Giderken ava gideceğini söyledi" O anda kafamdan kovalarca sıcak suyun boşaldığını hissettim. Kafamı oynatmadan Miley'nin gözlerine bakmaya devam ettim. "Jess izin verir misin?" Kafasını onaylarcasına sallayıp odadan çıktı.
"Josh bana yardım etmelisin babamın başına birşey gelmiş olabilir. Bana sadece küçük bir av olduğunu söylemişti ama ben bunun basit bir av olduğunu düşünmüyorum. Sarı gözlü şeytanın peşinden gitmiş olabilir. Bana yardım edecek misin?"
"Miley biliyorsun, ben artık avlanmıyorum."
"Hadi ama Josh! Şu durumda babam sana çok önemsiz mi geliyor? Lanet olsun bari biraz anlayışlı ol Josh!" "Miley.. Tabikide babam önemli, ama gerçekten bilmiyorum.3 gün sonra üniversite sınavım var." Kafasını eğerek bir kaç saniye öyle kaldı ve bana dönerek düz bir ifadeyle "Söz sınavına yetişeceksin, yeterki yanımda ol"
"Ah peki" der demez üstümde bir ağırlık hissettim. Hadi biraz düşünün tahmin etmesi zor değil. Tabiki Miley hayvan gibi üstüme atladı! " Kilo ver Miley!" "Ben zayıfım gerzek" "Peki ablacığım" diyerek elimi kalp şeklinde yaparak elimi havaya kaldırdım. "Kes şunu Josh, ha bu arada Jessle nasıl?" diyerek çapkın bir bakış attı. " Mükemmel" diyerek sırıttım. " Ben Jess'le konuşup gelicem arabada bekle Miley" "Tabiki gerzek" göz devirerek odaya çıktım. Jess yatakta düz bir şekilde yatıyordu. Yanına yerleştim. "Bebeğim önemli bir durum var ve ablamla gitmem gerek. Sınava kadar çoktan dönmüş olurum tamam mı?" "Önemli durum nedir?" " Jess bu ailevi özel konular lütfen. Şuan çıkmam gerek" dudağına uzandım. Uzun bir öpücük vererek geri çekildim. Üzerimi değiştirerek odadan çıktım. Muhtemelen gece boyunca yolda sürünücez. Ahh......
Müziği istediğiniz gibi açın
Bölümleri kafama göre yayınlamayı düşünüyorum. Okuyucularım şuan olmadığı için. Bölümler çoğaldıkça okuyucular çoğalır diye umuyorum öptüm bY
-ToprakReckless
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Avcı
FanficAnnesini öldüren sarı gözlü şeytanın peşinde, aynı zamanda babasını arayan iki kardeş... Bunun üzerine aşkta eklenirse nasıl olur?