🥀Bevezető🥀

5.5K 96 2
                                    

~Vannak meghatározó pillanatok életben amiket nem tudunk irányítani, például azt, hogy kibe szeretünk bele,bár lehet, hogy az akibe a szívünk bele szeret nemcsak megbánt minket hanem egy idő után az az lesz ember akinek elképzelni se tudjuk. Ilyen helyzetbe került Tessa is, az élete mindeddig normálisan zajlott,  amig egy bizonyos ember meg nem változatta Tessát és annál jobban az életét. Tessa ott hagyja az otthonát, hogy főiskolára tudjon menni, ám ott olyan embereket ismer meg akik nemcsak Tessát változtassák meg hanem a viselkedését és a gondolatmenetét is. Tessa édesanyja gondját viselte az egyetlen egy lányának de amikor meglátta lánya szobatársát félt. Félt hogy a jómódórú lányát akit mindentől féltett rossz módra térítik, bár a lánya általi bizalmában nem kételkedik hiszen tudja, hogy a lánya nem állna szóba olyanokkal akik teljesen különbözőek tőle . A lánya meggyőzi anyját, hogy nem lesz semmi baj, igen csak akkor még maga Tessa is ezt gondolta, egészen addig mig egy olyan személlyel találkozott akit először nem bírt elviselni, utána elkezdett jobban kötődni hozzá és,nem gondolta, hogy az a fiú fogja átverni akiben megbízott és érzéseket kezdett táplálni iránta. Tessa anyja azt hitte, hogy neki lányának Noah lesz az igazi. Mivel Noah-ra barátként tekint Tessa ezért nem is félt attól, hogy esetleg féltékeny lesz vagy esetleg rosszul viselné, hogyha esetleg megismerkedne valakivel azt viszont Tessa tudja, hogy Noah megvédi őt mindentől és mindenkitől. Bárcsak  Hardintól is megtudta volna.Mivel Steph más mint Tessa, épp ezért is arra senki se gondol,hogy mi lesz akkor, hogyha Hardin Tessa közelébe kerül. Steph úgy gondolja, hogy elviszi magával Tessát egy buliba, hogy ne a könyveket bujja hanem egy kicsit kikapcsoljon. A bulin Steph bemutassa Tessát a baráti társaságnak:Molly-nak, Zed-nek,Tristan-nek,mindenki szimpatikusnak találja Tessát Molly kivételével. Tessa életét Ő változtatta meg aminek köszönhetően fenekestül ferfordult és most Tessa élete nem előtte hanem Utána van.
Na de ne ugorjunk úgy előre, hanem hozzuk kicsit vissza a múltat oda ahol minden kiderült. Utána persze a mostani helyzetet. ~

Na szóval ötletet kaptam ehhez a könyvhöz is amit megpróbálok jobban összefoglalni és vigyázni a helyesírása is. Remélem tetszeni fog. ❤️

~💫𝕄𝕚𝕦𝕥á𝕟✨~Where stories live. Discover now