Kagahapon---Humot og shampoo ang buhok niini. Wala ko molihok sa akong gilingkoran ug gipamatyagan lang nako…
Gisiplatan nako sa kilid ang akong katapad apan dili nako kaayo maklaro ang nawong tungod medyo ngitngit ang dapit sa among gilingkuran sa likod nga bahin sa bus.
Kami lang duha ang naglingkod sa likod nga bahin. Nabantayan nako nga palda ang suot sa akong katapad ug maklaro nako ang kaputi sa iyang legs.
Tungod tingali sa akong nakitang puti nga legs ug nasimhotan nga baho sa shampoo sa buhok sa akong katapad, kalit kong nakulbaan. Wala nako tuyoa, apan kalit lang mipitik ang pulso sa akong pagkalalake ug nakamata kini sa iyang pagkatulog.
Patay-mali pud ko. Akong gipatong ang akong tuo nga kamot sa ibabaw sa legs sa akong katapad. Wala ko kahibalo kung gituyo o wala, apan gipatong pud sa akong katapad ang iyang kamot sa ibabaw sa akong paa.
Aron masuta nako kung gituyo niya, gisulayan nako og pislit ang iyang paa, apan wala siyay re-aksiyon. Pipila ka minuto ang nilabay, nakurat ko dihang mibalos pud siya og pislit sa akong paa.
“Oy..ayus ni..” segun sa akong huna-huna. Gilantaw nako ang ubang pasahero apan pulos sila nahinanok sa pagkatulog. Tungod sa pagbalos og pislit sa akong katapad sa akong paa, nahimas nako ang iyang paa pataas. Nabatyagan nako nga medyo gibuka niya ang iyang legs,busa gisulod gyud nako pasulod sa iyang palda ang akong kamot hangtod nga naabot nako ang iyang panti.
Gipislit-pislit nako ang iyang paa hangtod nga nabantayan nako nga gisugdan na paghimas sa akong katapad ang akong batuta nga naa sa ilalom sa akong pantalon.
Wala siya mohangad aron lantawon ang akong nawong, apan milihok ang iyang kamot dihang gi-ablihan niya ang zipper sa akong pantalon. Padayon usab ang akong paghimas kaniya ug bisan medyo lisod, nahimo gihapon nako nga ipasulod sa iyang panti ang akong tuo nga kamot.
Samot pa gyud hinuon niyang gibuka ang iyang duha ka paa. Gidulaan una nako ang bungot sa kanding ug giligsan-ligsan sa akong mga tudlo ang liki sa baba sa hayop nga usa ray ngipon.
Hingpit na usab nga napagawas sa akong katapad ang akong armas nga hilabihan nang gahi-a. Perting kurata nako dihang kalit lang siya miduko ug gitilaan ang punoan sa haligi padulong sa tumoy nga halos maalsa ang akong tibuok lawas tungod sa kagilok.
Dili pud nako mahulbot ang akong kamot nga naipit sa kanal sa iyang duha ka paa. Nabantayan nako nga nagbasa napud ang baba sa hayop nga gidulaan sa akong mga tudlo.
Gibati kog kakulba niadtong higayona nga basin dunay makakita namo nga ubang pasahero busa gipugos nako og angat ang ulo sa babaye nga murag nag-ampo sa sagradong poste sa akong pagkalalake.
Wala gyud siya nagpatuo nako ug pursigido gyud nga ipadayon ang iyang seremonya gumikan, imbes nga iluwa ang iyang gitangag nga halos katunga sa akong haligi iya na hinuon kining gihurot og hungit nga halos matuk-an ang iyang baba.
“PUTIYAKSS!!” nasulti nako sa akong kaugalingon. Hawod mo blowjob ang akong katapad diin segurado na gyud ko nga babaye. Dili manangit sa iyang ngipon ang kilid sa akong jumbo hotdog busa lami kaayong pamatyagan ang iyang pag blowjob sa akong armas nga perting pagpangisog…ATANGI ANG SUMPAY!
YOU ARE READING
BYAHE
RomanceUsa ka lalaking mi byahe para ma wa ang mga stress nga iyang gipamati 🤫 (SPG)