Byahe 3

196 3 0
                                    

KAGAHAPON- Dili manangit sa iyang ngipon ang kilid sa akong jumbo hotdog busa lami kaayong pamatyagan ang iyang pag blowjob sa akong armas nga perting pagpangisog…
 
Lakip pa gyud ang duha ka gagmayng bola nga istaper sa haligi sa akong pagkalalake gihamoyan pag-ayo sa babaye nga akong katapad. Iya kining ginahungit sa iyang baba ug iluwa gihapon inig kahuman. Mura kinig iyang gidulaan.
Naningkamot pud ko nga makabalos sa iyang gibuhat. Gipangita pud sa akong lihokang kamot ang liso sa kasoy nga nagsiwil aron mao kadto ang akong kablit-kabliton. Dihang napalgan nako ang gamay nga unod nga nagsiwil tunga-tunga sa liki sa darohan, nakaginhawa siya og lawom…mihangad siya sa akong nawong ug mitutok.
Didto pa nako naklaro ang nawong sa akong katapad. Dili diay kini mabentahaan, gumikan gwapa kini og panagway. Human siya mitutok sa akong nawong, subli siyang miduko ug gipadayon ang pagkaon sa bus-ok nga lawas sa nokos.
Dihang hapit nang mibuswak ang ata sa akong pagkalalake mitul-id ang akong duha ka tiil. “Hapit nako magawsan” honghong nako sa babaye aron makabantay siya sa pagboto sa akong guava jelly.
Apan murag walay pakabana ang babaye sa akong pahimangno kaniya. Murag paborito niyang kaonon ang guava jelly tungod samot pa hinuon siyang giganahan dihang gisuginlan nako siya nga hapit nakong magawsan sa duga sa akong pagkalalake.
“Ahhhh…” kini na lamang ang migawas nga pulong sa akong baba dihang wala na gyud nako kapugngi ang kagilok nga milatay sa akong pus-on dungan ang pagsidlit sa hilabihan kadaghang duga ngadto sa baba sa babaye.
Walay gi-usikan nga duga ang akong katapad tungod gitulon niya tanan ang guava jelly nga mibuswak sa sulod sa iyang baba. Naluya ang akong lawas samtang gitrapohan nako sa akong panyo ang lawas sa akong poste nga nagpabilin pa gihapong tuskig.
Wala pa kini buhii sa babaye nga akong katapad. Padayon kining gi-ukoban sa iyag humok nga kamot. Kinsa kaha ning bayhana? Pangutana nako sa akong kaugalingon. “Sorry” bugtong nasulti nako sa babaye tungod mi-awas tanan sa iyang baba ang daw sabaw sa lugaw nako nga duga.
“Okey lang…ang problema bitin ko..” tubag sa babaye nga murag gitugnaw ang tingog. Motubag pa unta ko apan kalit gipasiga sa drayber ang suga tungod dunay mokanaog nga pasahero.
Maayo nalang gani nahipos na nako ang dumpol nako nga armas ayha pa napasiga ang suga. Didto nako hingpit naklaro ang nawong sa babaye nga akong katapad. Halos dili ko makatuo kay gwapa gyud diay kini. Kamay-ong niini ang artistang si Ara Mina tungod duna pud kini lawom nga kandiis sa aping. “Aha man ka padulong?” pangutana kanako sa babaye. “Sa Davao” tubag nako nga medyo gibati og kaulaw. “Ako dia si Joel” paila-ila nako sa akong katapad nga medyo namula ang nawong nga murag nahubog sa tuba.
“Ako pud diay si Janice” tubag pud sa babaye kanako. “Mag-unsa man ka sa Davao?” pangutana ni Janice kanako. “Wala lang..mao palang gyud ang pagkahuman sa among thesis, maong nakadesisyon ko nga maglaag aron maka-recharge” tubag nako.
“Pero murag sa CDO paka gikan noh?..kuyaw pud ka mag-recharge noh kay molaag gyud og layo. Nganong wala man nimo gikuyog imong girlfriend?” pangutana ni Janice.
“Klase paman gud niya…usa pa, buot pud nako molaag nga mag-inusara lang” tubag nako. “Ikaw asa man ka gikan?” pangutana nako kang Janice. “…ATANGI ANG SUMPAY!
 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BYAHEWhere stories live. Discover now