5.

36 5 0
                                    

«Πλάκα μου κάνεις; Και πως το πήρε η μητέρα σου;» ρώτησε έκπληκτη η Ηλιάνα.

«Στην αρχή σοκαρίστηκε, αλλά μετά το δέχτηκε. Απλά θέλει να τον γνωρίσει.»

«Και αυτό είναι κακό;» ρώτησε ρουφώντας μια γουλιά από το καφέ της.

«Όχι δεν είναι απλά ξέρεις για τον Παντελή θα είναι λες και πάει για την ιερά εξέταση.»

«Λογικό είναι, αλλά και λογικό επίσης είναι ότι η μαμά σου θέλει να ξέρει με ποιόν βγαίνεις. Ανησυχεί για το παιδί της.»

«Λέω το Σάββατο να του πω να έρθει στο σπίτι μου να φάμε. Θέλει και καλά η μάνα μου να του κάνουμε το τραπέζι.»

«Αυτός έχει μιλήσει στους δικούς του;»

«Με τον πατέρα του μένει. Και όχι δεν μου έχει αναφέρει κάτι.»

«Και που είναι τώρα;»

«Ήρθαν και τον πήραν. Πάει να κάνει κάτι δουλειές με τον πατέρα του. »

«Πάραυτα χαίρομαι για σένα. Είδες που σου έλεγα ότι θα κάνει κίνηση απλά ήθελε χρόνο.»

«Είμαι πολύ χαρούμενη. Είναι ο ποιο υπέροχος άντρας του κόσμου. Τρυφερός, γλυκομίλητος, τζέντλεμαν.»

«Και όμορφος.» τόνισε η Ηλιάνα.

«Αχ, ναι! Είναι πολύ όμορφος. Αλλά δεν μου είπες εσύ με τον Πάνο πως τα πάτε;»

«Καλά τα πάμε απλά έχει αρχίσει και γίνεται καταπιεστικός σε κάποια πράγματα. Ξέρεις τώρα πως είναι τα αγόρια. Αλλά εγώ δεν του την χαρίζω. Εγώ θέλω να σπουδάσω ενώ ο Πάνος δεν θέλει να το κάνω. Θέλει να έρθει να με ζητήσει από τους γονείς μου όταν τελειώσουμε το σχολείο.»

«Πάει καλά μωρέ; Τι τις θέλει τις παντρειές μικρά παιδιά;»

«Τι να σου πω. Εγώ σε καμία περίπτωση δεν σκέφτομαι το γάμο. Θέλω να γίνω αεροσυνοδός να ταξιδέψω σε όλο το κόσμο και αν θέλει ο Πάνος να παντρολογήτε σε αυτή την ηλικία, ας βρει άλλη να το κάνει. Άντρες μπόλικοι ουρά κάνουν για να βρουν μια θέση στην καρδιά μου.»

Η φίλη της αεροσυνοδός. Χαιρόταν για αυτήν σίγουρα αυτή η θέση θα ήταν αντάξια της. Πέρα το ότι ήξερε τρεις γλώσσες είχε και την ομορφιά. Ψηλή με σώμα που θα ζήλευε η κάθε γυναίκα με πόδια γαζέλας, ξανθιά και με εκφραστικά καστανά μάτια. Από μικρή ηλικία έκανε μπαλέτο και ενόργανη γυμναστική. Ήθελε να ακολουθήσει τα χνάρια της μητέρας της. Γερμανίδα η μητέρα της δούλευε ως αεροσυνοδός και ο πατέρας της γιατρός με μια αξιόπιστη κλινική στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Την γνώρισε σε ένα επαγγελματικό ταξίδι που είχε πάει στην Γερμανία και έπεσε πάνω της όταν βγήκε από το αεροδρόμιο και έτσι με την πρώτη ματιά, ερωτεύτηκαν και την πήρε μαζί του στην Ελλάδα. Μέχρι και που έμεινε έγκυος ταξίδευε μετά τα παράτησε και ασχολήθηκε με το μεγάλωμα τον δύο της παιδιών, της Ηλιάνας και του Φώτη. Ο Φώτης πάλι, ήθελε να ακολουθήσει τα χνάρια του πάτερα του και να αναλάβει την κλινική στο μέλλον αφού η κόρη του δεν καταδέχτηκε να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα. Η Ηλιάνα δεν άντεχε τα αίματα την σιχαινόταν αυτή την δουλειά, φοβόταν στην ιδέα να δει έναν άνθρωπο ανοιγμένο για να μάθουν την ανατομία. Και μόνο με την σκέψη αυτή ανακατευόταν. Ήθελε να είναι ελεύθερη, να ταξιδέψει σε όλο το κόσμο, να γνωρίσει νέες γεύσεις, μυρωδιές, τοπία, ανθρώπους με διαφορετικά θρησκευτικά πιστεύω και διαφορετικό τρόπο ζωής.

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΕΡΩΤΕΣWhere stories live. Discover now