❤️🔗ប្រពន្ធជាស្រីចិញ្ចឹម💍❤️ [ PART 25 ]

2K 69 1
                                    


« បងគិតចឹងដែល...ពូកែណាស់ដឹងរឿងគេនឹង »JK ថាឲ្យគេទៀតណ៎

« ហិហិ...បានហើយអូនគេងហើយ...សឺតៗ »Tae ថើប នាយបន្តិចមុននឹងសង្ងំគេងទៅJKក៏ដូចគ្នា~

Skip ~~ Back Yoonmin

ស្មាលនេះវាយប់ជ្រៅហើយគ្រប់គ្នាបានគេងលក់អស់ ហើយនៅឡើយតែYGមិនព្រមគេងសោះនៅរសាប់រសល់ នៅនឹងហើយមិនដឹងថាកើតស្អីទេ~~

« សឺត...វាកើតស្អីវុី ក្ដៅទាំងយប់នឹង...អួយ~ »YG និយាយ តិចៗរួចក៏ងើបទៅបន្ទប់ទឹកថាចាក់ទឹកឲ្យក្ដៅតែមានអីវា លើសដើមទៅទៀត~~

« ហួយ~~មិនបាត់សោះ កើតស្អីទៅណ៎....សឺត »YG នៅ មិនសុខសោះគេឡើងទៅលើគ្រែវិញដោះអាវចេញបើ និយាយទៅវាពិបាកខ្លាំងណាស់ឬក៏មកពីMilkដែលម៉ាក់ទុក ឲ្យផឹកនោះទៅណ៎~~

នាយសម្លឹងមើលជុំវិញខ្លួនរួចក៏ងាកទៅមើលរាងតូចដែល កំពុងតែគេងបែរខ្នងដាក់នោះសម្លឹងមើលហើយអារម្មណ៏ក៏ វាពុះកញ្រ្ជោលខ្លាំងទៅនាយទ្រាំលែងបានក៏ចាប់នាងរួចក៏ ឡើងទ្រោបពីលើធ្វើឲ្យនាងភ្ញាក់~~

« នែ...លោកចង់ធ្វើអីនឹង »Jimin រើចេញពីនាយតែមិន បានផលនោះទេ

« ខ្ញុំទ្រាំលែងបានហើយ.... »YG និយាយចប់ក៏អោនទៅ ថើបមាត់រាងតូចយ៉ាងតក់ក្រហល់បំផុតធ្វើឲ្យនាងសឹងតែ ដាច់ខ្យល់ទៅហើយ~ នាងវៃផងរើផងតែដូចជាគ្មានបាន ផលអីសោះ....!!

រាងក្រាស់ថើបផង ដៃរ៉ាវពេញរាងកាយទាំងអស់នាយលូក ទៅប៉ះដើមទ្រូងរបស់Jiminដែលនាយមិនដែលបានប៉ះពី មុនមកនោះទេ~~ Jimin ខំរើមិនឲ្យនាយប៉ះបានតែវាមិន បាននោះទេព្រោះដៃនាងចាប់ជាប់ទៅលើហើយ~~

« លោក...អឹក....ឈប់ភ្លាមណា »Jimin ស្រែកឲ្យនាយដឹង សតិមកវិញតែនាយមិនខ្វល់នោះទេព្រោះពេលនេះកំពុងតែ ឈ្លក់វង្វេងនឹងក្លិនខ្លួនរបស់នាងបាត់ទៅហើយ

« អាយយ~~~ហឹកៗ....លោកឆ្កួតហើយ »Jimin ស្រែក ឡើងពេលដែលនាយចាប់ហែករ៉ូបនាងចេញនិងដោះអ្វីៗ ចេញទាំងអស់បង្ហាញឲ្យឃើញរាងកាយនាងពេញៗភ្នែកតែ ម្ដង~~ នាយលិតមាត់លិតករដូចអត់ឃ្លានតាំងពីរពេលណា មកចឹង

« រាងកាយនាងស្រស់ស្អាតដែលតើ.... »YG និយាយតិចៗ ក្បែរត្រចៀកនាងរួចញញឹមចុងមាត់...Jiminយកដៃបាំងខ្លួន ទាំងគិតនេះគេត្រូវអស់ត្រឹមយប់នេះហើយមែនទេ~~

❤️🔗ប្រពន្ធជាស្រីចិញ្ចឹម💍❤️Where stories live. Discover now