~sixteen~

489 26 11
                                    

Г. Т. Кук

Излязох от сградата след последния час. Щях да изчакам Джимин хьонг да тръгнем заедно. В този момент усетих как някой поставя ръка на рамото ми.

-Хей Кукси, как си- беше Югьом.

-Кукси?- попитах смеейки се.

-Да, нов прякор. Не ти ли харесва?

-Не, не напротив! Харесва ми- усмихнах се. В този усетих ръка на кръста си. Веднага се обърнах и видях Джимин- Чими! -веднага го гушнах, а той отвърна на прегръдката като продължида гледа Югьом сърдито.

-Какво се говорихте- попита Чим.

-Мислехме да излезем този следобед, нали Кукси?- усмихна се Югьом. Видимо му харесваше да дразни Джимин.

-Абе ей, ще те пречукам бе- викна Джимин.

-Кой ще пречукаш бе, гномче- започнаха да се карат.

Чим щеше да му скочи, но аз веднага го спрях. Опитвах се да го удържа.

-Ау, бебето е ядосано- Югьом продължи да се заяжда, но този път не успях да удържа Чим. Веднага му скочи и започна да го налага.

Опитах се да ги ръзтърва, но не стана. Тогава се появиха Джин хьонг и останалите и ми помогнаха. Джимин се опита да се измъкне, но не успя.

-Уоу, спокойно мъжки- Техьонг дръпна Чим.

-Съжалявам Югьом!- извиних му се.

-Няма проблем- засма се той. Тогава дойдоха приятелите му.

-Югьом, добре ли си- попита Марк. (Got7)

-Да, до утре Кукси- и се тръгна, а аз само му помахах. Като се обърнах се срещнах със сърдития Джимин, гледащ лошо със скръстени ръце.

-Хьонг аз-

-Недей, просто недей- Чим се врътна и продължи пътя си към вкъщи.

-Върви- започна Джун- сега има нужда от теб- аз само кимнах и се затичах кам Джимин.

-ХЬОНГ, ПОЧАКАЙ!

-Ах, тези деца- засмя се Джин.

-Да ходим да хапнем?- предложи Хоби.

-Ти черпиш- Юнги тръгна напред.

-АЙШ~

*при Чим*

Г. Т. Неутрал

Джимин вървеше бързо. Искаше да се прибере колкота се може по-бързо. Беше ядосан и малко тъжен. Туко-що Джънгкук не застана до него, а до онзи. Чуваше виковете на Кук, но не спираше.

Little doll (Jikook) (ЗАВЪРШЕНА) Onde histórias criam vida. Descubra agora