~ three~

493 32 5
                                    

Г. Т. Джимин

*след часовете*

-Хора айде в нас- каза Хоби.

-Аз трябва да купя дрехи на Кук.

-Как? - почита Джун

-Ами....ще купя нещо и ще ги преработя.

-И ние ще помогнем- каза Тае.

-О не, няма- отрече Шуга.

-Хайде де- измрънка Джин- виж го- и посочи Джънгкук, седящ в ръцете ми.

Джънгкук го погледна с най-сладкия поглед и Юнги се предаде.

-Добре, да тръгваме- и тръгнахме.

Г. Т. Куки

Щяха да ми взимат дрехи. Никой досега не се е грижил така за мен. Харесва ми, щом го прави Джимин.

Влезнах ме в някакъв магазин. Имаше много неща. Дрехи, гримове, играчки и т.н.

-Ето тва е хубаво- каза Джун и подаде нещо като кърпа ама....бабешка.

-Ти добре ли си?- попита Джин- Може да малък ама ще се облича добре.

-Чу ли!-викна Чим- Всичко за моето момче.

Аз се изчервих, но какво е това чувство в корема ми. Като пеперутки пърхащи там.

Те избраха някакви. Не знам как ще ми станат. Та те са огромни. Купихме още някакви неща и излязохме.

Смяхме се, говорихме си като и аз се включвах в разговора. Бях в качулката на Чим и не можех да виждам прекрасното му лице. Докато усетя сме се прибрали.

-Да ми пратиш снимки- викна Джин хьонг.

-Разбира се- каза Джимин.

-И на мен- казаха Хоби и Тае.

-А на мен не- каза Юнги хьонг.

-Оф аре чао!

-Чао!

Г. Т. Джимин

Влезнахме вкъщи и се качихме горе в стаята ми. Започнах да майсторя (звучи добре👍) и се получи добре...все пак майка ми е дизайнер, а баща ми бизнесмен, но това няма значение. 😅

Уших му и две пижамки. Станаха толкова добре, много се гордея със себе си. Шанел пасти да яде.

-Харесват ли ти? - попитах Куки.

-Страхотни са Джимин хьонг- когато чух това обръщение, нещо в мен трепна.

-Куки, ела да те изкъпем и да си облечеш пижамите.

-Мога и сам хьонг- каза той.

-Както кажеш...- извадих една вана за кукли...и да играх си с кукли ама квот такова.

Напълних я и го оставих да се справя сам, ама май не беше добра идея. Не знам какво щеше да стане ако не размислих.

Та Куки щеше да си заклещи крака в дупките на мивката. Аз взех малко шампоан и го изкъпах, след това взех една малка хавлийка и му я дадох.

Г. Т. Куки

Джимин дойде и ми помогна, малко ме беше срам, но му благодаря. Върнахме се в стаята и си облякох пижамката. Благодарен съм на Чим, че се грижи за мен.

-Хайде да лягаме-каза Чим.

-М-може ли да спя при теб??

-Разбира се!

Легнах близо до лицето му. Беше толкова красив. Може би...се влюбвам, ама няма как той да отвърне на чувствата ми. Та погледнете ме.

Той ме целуна по главата, а аз се изчервих. Аз също го целунах по бузката и се сгуших в косата му и така заспах.

Аз бях на един мост. Бях нормален. Беше тъмно, само лунната светлина осветяваше всичко. Загледах се в гледката- толкова красива.

Усетих две ръце около мен. Обърнах се и видях момче. Момче, което беше малко по-ниско от мен. Не можах да видя лицето му, но видях само усмивката му. Бе толкова хубава и толкова позната. Накара ме и аз да се усмихна.

Само след миг видях и очите му. Бяха тъмно кафеви, но с безброй звезди. Тогава всичко ми проблясна. Това е Джимин. Беше красив и секси както винаги.

-Тази нощ е хубава нали?- кимнах- Точно като теб- каза той и ми се усмихна като постави брадичката си на рамото ми.

-Това, че съм с теб ме прави щастлив- казах аз.

-Мен също- каза той и се приближи към мен. Устните ни бяха са един дъх разстояние и тогава....

Надявам се да ви е било интересно! 😇

Little doll (Jikook) (ЗАВЪРШЕНА) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin