Leżałem bezczynnie na łóżku zastanawiając się co mogę zrobić, by chodź trochę zabić nudę.
Mogłem co prawda przeczytać jakąś książkę, ale wszystkie które mam w bibliotece znałem już na pamięć. Zastanawiając się co sensownego mogłem zrobić przypominała mi się, niechcący podsłuchana przeze mnie rozmowa moich dwóch koleżanek z klasy. Jedna chwaliła się drugiej, że poznała przystojnego i bogatego mężczyznę na stronie dla tatusiów.Pomyślałem, że to nie głupi pomysł i chodź na chwilę znajdę sobie jakieś zajęcie.
Oczywiście nie zamierzałem brać tej strony na poważnie. Miała to być tylko chwilowa zabawa.Rozejrzałem się po pokoju. - Gdzie ja podziałem mój laptop. - to było dobre pytanie.
- Może zamiast bawić się w tatusia powinienem posprzątać pokój? - pomyślałem. Jednak ciekawość zżerała mnie bardziej, niż chęć znalezienia laptopa.Postanowiłem zalogować się przez telefon. Oczywiście na laptopie było by mi łatwiej, jednak nie miałem pojęcia gdzie się zapodział.
Długo zastanawiałem się jaki wybrać nick, przez głowę przeleciało mi wiele pomysłów na nazwę takich jak: CoolJimin, SuperJimin, NajpiękniejszyJimin, KrólJimin, Park Zajebisty.
W końcu doszedłem do wniosku że najłatwiejszym i najprostszym do zapamiętania nickiem będzie JiminnieMinnie.Potem szybko ustawiłem losowe hasło i potwierdziłem swój e-mail. Następnie wybrałem profilowe postawiłem, że na początku nie będę pokazywał swojej twarzy, więc ustawiłem jednego z moich niedawno zrobionych softów z których byłem na prawdę dumny.
Gdy myślałem, że to już koniec z rejestracją nagle na ekranie wyskoczyło mi pytanie"Szukasz Daddy/Mommy, babyboy/babygirl "
Nie zastanawiając się długo kliknąłem w pierwsze lepsze okienko.Tak oto zaczęła się moja przygoda.
Gdy już miałem zacząć pisać do jakiegoś randomowego użytkownika zaczęła boleć mnie głowa, więc poszedłem wziąć jakieś tabletki przeciwbólowe.
Wróciłem do pokoju, położyłem się i zasnąłem.Notka od autora :
Witam mam nadzieję że pierwszy rozdział wam się spodobał i zachęcił do czytania i czekania na następne rozdziały. Postaram się by ff skończył się na 69 rozdziałach żeby było klimatycznie XD
Zostawcie coś po sobieMiłego dnia!
CZYTASZ
「more than 1000」|daddykink m.yg & p.jm
RomanceJimin z nudów zakłada konto na Sugardaddy.com i poznaje tam kogoś godnego swojej uwagi. Co się stanie, gdy Jimin zapomni hasła do konta? Tym samym tracąc jedyny kontakt ze swoim tatusiem? Zapraszam. angst|au!daddykink|top!yoongi|bts nie istnieje