Günlükte Yazanlar

55 2 0
                                    

Günlüğün ilk sayfasında: "Sevgili Günlük, bugün seni aldım. Annem ve babam yok. Kardeşiyle geçinmeye çalışırken niye böyle bir hata yapıp günlük aldım bilmiyorum,ama olsun. Anne ve babamın ölümü beni çok üzdü. Kardeşimin haberi bile yok. Hala "neden bu evdeyiz. Niye diğer evimize gitmiyoruz?" diyip duruyor. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Bir kaç günlüğüne diyip geçindiriyor,onu oyalıyorum. Doğruyu söylesem hem hayata hem bana küser. Bu beni daha çok yaralar. Ne yapacağım? Aklımdan o sahneler,o çığlıklar çıkmıyor bir türlü. Anne ve babamı öyle görmek çok acı vericiydi. Kardeşim olmasa ben perişandım. Ne yapardım. Ölürdüm herhalde. Zaten hala üzgünüm. Ama kardeşim için ayaktayım. Onun için yaşıyorum..." yazıyordu.
Son sayfasında ise:" Sevgili Günlük,kardeşim öleli iki ay oldu. Perişanım. Ne yapacağım. Ölmek istiyorum,ama yapamıyorum. O varken bir yaşama sebebim vardı ama şimdi ne ailem var nede kardeşim. Onsuz ben ne yapacağım. Korktuğum başıma geldi. Hastayım. Ölmek üzereyim. Param yok. İlaç alamıyorum. Zaten param olsada ilaç almam. Çünkü yaşamak için bir sebebim yok. Bir evcil hayvanım olsa o bile bana yeterdi. Ama on bin tane evcil hayvanım bile olsa kardeş gibi olamazlar. Keşke kardeşim yerine ben ölseydim. Ama bu sefer o daha kötü olurdu. En azından beraber ölseydik. Çok mu şey istiyorum. Hayır yalnızca ölmek istiyorum. Kardeşimle olmak istiyorum..." yazıyordu. Ve günlükte kızın hayalleri yazılıydı...

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin