Purgatory? Srsly?

505 52 9
                                    

Baba ya sen hayırdır?

"Ciddi değilsin değilmi babacım?"

"İşine gelince babacım,işine gelmeyince baba."

Konumuz bu mu şimdi?

"Dean'i senden ayırmak için denemediğim yol kalmadı.Bende purgatory'e göndermeye karar verdim.Bunu siz istediniz."

Babamın bunu yapmasına izin veremezdim.Purgatory'e giden bir varlığın hayatta kalması mucize olurdu ki Dean bir de insandı.Boku yerdi orada.Purgatory,birbirinden ilginç varlıkların yaşadığı bir yerdi.

Striptiz yapan aslanlar-Sam'in idolü olan Dolly Konky isimli striptizcide burada yaşıyordu-,elinde elektrikli testereyle gezen gôzü dönmüş wendigolar,cehennemde diğerleri tarafından dışlanmış iblisler,ve daha niceleri....

Dean korkmuş görünmüyordu.Ama içinden altına yaptığına emindim.Purgatory lan bu borumu.Ama işte benim cesur olduğu kadar aptal sevgilim yine coolluğundan ödün vermiyordu.Olsundu.Böylede çok taş.

"Baba! Eğer Dean purgatory'e giderse bende giderim.O zaman ekmek almaya kimi göndereceksin ha? Peki ya çöpler?"

"Saçmalama çocuk! Ben bir tanrıyım,elbette birilerini bulurum o işler için."

Haklıydı lan.Lanet olsun.

"Dean? Neden konuşmuyorsun?"

"Cehennemden yeni döndüm.Araf cehennemden daha kötü olamaz sonuçta değil mi?"

Cahil aşkım.Ama tabiki cahilken bile tatlıydı.

"Araf kötüdür,Dean.Tahmin edemeyeceğin kadar."

"Cehennemide tahmin edemiyordum ama artık ikinci evim gibi bir şey oldu."

Götü göğe yükselmiş be bu çocuğun.Durmadan cehenneme gidip geri döndüm diyor.Tamam anladık,biliyoruz.

"Dean inan hiç yardımcı olmuyorsun."

"Ne yapabilirim ki Cas!!" diye bağırınca kalbim kırıldı birazcık.

"Kendini böyle bırakma ama sevgilim." dedim.Babamdan hiç ses çıkmıyordu.Kafamı çevirip baktım..elinde bir torba çekirdekle bizi izliyordu.Ah..bu adam ve çekirdek sevgisi ah.

Neyse,babam ve tuhaf zevkleriyle daha sonra ilgilenebilirdim.Tam yeniden Dean'i ikna etmeye çalışacaktımki..

"Madem gitmek istiyorsun göndereyim seni."

Ah.Hayır.Bu ses babamındı.Ya hayır.hayır.hayır.Buna izin veremezdim.Dean orada hayatta kalamazdı.

Tam yeniden itiraz edecekken beyaz bir perde gördüm.Üzerinde tavuk desenleri vardı.Sonra bu perde Dean'in kafasının üstünde durdu ve Dean perdeyle birlikte ortadan kayboldu.

Oh my father!!! Ne yaptın sen!!

Arkadaşlar normalde her gün bir bölüm yayınlamayı düşünüyordum ama okul var zamanımı yiyor,yaşam enerjimi emiyor resmen.Yani öyle işte sjsjsjhsj neyse hadi by xx

OH MY FATHER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin