Nr4

98 5 0
                                    

.... Gdzy zadzwoniłam jakiś głos bardzo cienki powiedział  że mamy się spotkać dziś o 18.00 w parku..

Mineły już 3 godziny

Powiedziałam moim rodzicom że wychodzę. I wyszłam. Po drodze spotkałam mojego EX. Bardzo się na mnie patrzył ale ja nie miałam czasu więc go zignorowałam i  poszłam dalej.

Była godzina 14:05  o kurde spuźniłam się. Dobra trudno.
Szukałam wzrokem po parku czy ktoś mnie nie woła. I tak było. Jakiś chłopak z ciemną karnacją oraz ciemnymi włosami (brunet) ubrany w luźne  niebieskie jeansy z dziurami oraz białą zwykłą koszulkę a na niej bluza z kapturem który miał na głowie.
Podeszłam...
I zaczęła się rozmowa.

Ja-hej to z tobą miałam się spotkać?

Kuba-tak ze mną---jestem Kuba

Ja-ją jestem Dominika - a my się znamy?

Kuba-Jeszcze nie pamiętasz mnie jak przyszłaś do nas po autograf?
Ja- yyyyy. Tak

Kuba-no to właśnie jestem ja co ci dałem karteczkę

Ja-a poco mi ją dałeś¿?

Kuba - widzę że ty lubisz zadawać pytania (śmiech). Dałem Ci ją ponieważ się w tobie  zauroczyłem od pierwszego wejrzenia.

Ja- naprawdę?

Kuba- dowiedziałem się że zerwałaś niedawno z chłopakiem.

Ja-a co ty masz z nim wspólnego?

Kuba - właściwie to nic ale czy możemy zostać przyjaciółmi na chwilę obecną.

Ja- jasne możemy ale na razie Przyjaciele i nic więcej

Kuba - okej. A teraz może pójdziemy na jakieś ciastko i herbatę)? Ja stawiam 😃

Ja- jasne możemy iść mój nowy przyjacielu😃

Kuba - to chodźmy

1 godz później:
Wróciłam do domu. I oczywiście zjadłam późną kolacje wziełam prysznic i poszłam spać  z wielkimi emocjami z dzisiejszego dnia.


Moja miłość Kuba Szmajkowski Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz