7 𝖧𝖺𝗋𝗂 𝖬𝖾𝗇𝖼𝗂𝗇𝗍𝖺𝗂 𝖪𝗎

63 9 2
                                    

7 hari mencintai ku









“ bang kol tujuh, kol tujuh” jerit san depan muka Seonghwa, air liur jangan cakap. Bersembur macam hujan. Astaga - SeongHwa istifar


“ hah, ada apa kol tujuh ?” seonghwa kena layan jela, tak layan kan satu hal nak memujuk san ni. San badan je besar hati hello kitty.



“ ada yeosang kat tv” kali ni yg jerit wooyoung, lepas tu dia terkekeh gelak guling guling sampai yeosang pukul dia pakai drone. ‘ kuang ajo kuang ajo’ jerit yeosang.



“ sejak bila yeosang pandai berlakon?” hongjoong datang, pakai baju besar sampai meleret macam nak sapu sampah. Kalo angkat gerenti sampah dan sebakul kat bawah baju tu. 



“ dia kan mak leha”

“ EH NI KALO AKU PUKUL SAMPAI MATI PUAS HATI AKU NI “ yeosang jerit sambil kejar wooyoung lagi, Hongjoong tepuk tangan. Suka baby sorang ni yer siap jerit ' kejo yop kejo'



“ aah, aku suka tngk pak samad weh, bekas komandor tu, kalo menjerit kat muka Mingi, mau bergegeo kepala lutut” yunho mengata depan depan bhai.


Mingi yg duduk depan yunho pasang muka ‘ yeke?’


Aku un tak tau la nak kata bangang ke baby.


“ tapi an aku suka Helmi “ mingi try masuk kat borak Yunho

“ aku tak Tanya weh sumpah tak tanya “ terus mingi Tarik rambut Yunho macam gadoh ala ala budak  sekolah perempuan Tarik tudung. Hongjoong terus kecoh jerit ‘ TARIK TARIK “  memberi sokongan moral.



Seonghwa geleng geleng kepala “ hongjoong sumpah comel mcm tu walau pun perangai macam ahli neraka” whipped la tu.



San yg terabai pun mula mencari mangsa baru sbb kalo seonghwa da melangok tngk hongjoong laga lagakan orang, pergh jgn kacau. Tak load, SeongHwa kata KECOMELAN tak boleh di abaikan. 








“ jongho!”


“ aku nak ngaji, ko nak tengok drama kol 7 solat maghrib nya ntah kemana kau ntah kemana!!   “ sergah ustaz Jongho 






San terus pergi bilik mandi, amek wuduk pakai songkok tasbih kalung satu leher dua tangan. Sejadah tiga helai  tebal. 




“ Takbir!” jongho






“ ALLAHU AKHBAR” san siap pakai celak.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ateez Crack (Malay) ' 𝐑𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐒𝐞𝐰𝐚 'Where stories live. Discover now