Di tgh malam yg hening.
“ korang, tengok hantu kak limah nak ?”
Semua diam, pandang Mingi padat! Tajam! Mingi kedip kedip mata dia buat muka suci. Yeosang terus rasa nak kumur pembersih muka. Haha. Jyjyk gitu.
“ kau da kenapa, PKP nak tengok enjet njet semut” wooyoung jerit, sampai dua blok dengar suara dia punya kuat. Tak pakai mic pon takpe.
“ alaaaa, hantu kak limah kan lawak” mingi merajuk hentak hentak kaki. Yunho risau, takut Mingi hentak kaki lama lama kang kebawah , berlubang lantai rumah sewa ni kang. Mati lanak. Seonghwa ngamuk bawak batang mop kejar Mingi.
“ tengok muka kau pon da lawak “ yeosang buat suara babi. Sungguh mulia sifat suami kepada penulis buku ini. (hik hok )
“ aah weh. Tengok muka Mingi pon dan macm, tengok mr bean “ san tiberrrr menyebok. Tapi takde sambutan pon. Wooyoung bff dia pun buat muka ‘ kau da kenapa? Tak lawak kot’
“ dah dah. Korang memekak dari tadi last last tengok dak doremon” seonghwa jerit sambil kipas kipas perut dia yg ada lapan kotak tu. Meleleh siak grrrr.
“kenapa dengan hantu kak limah ?” si pendek hongjoong bertanya dengan muka tertanya Tanya. Yeosang terus bangun masuk bilik. Da paham sangat dia.
Mesti diorang terus pasang cerita tu sbb Takde sape bola menolak kehendak Kim Hongjoong yg comel tu.
“ ENJET NJIT SEMUTTT SAPE SAKIT NAIK ATASSSS”
Yeosang tutup telinga pakai bantal, tu sbb dia malas bagi mingi pilih cerita. Benda sama ditengok nya sampai melalak nyanyi mcm lagu baby shark!“ MEMEKAK LA SETAN, KANG AKU DOAKAN KAK LIMAH TU DATANG KAT DORM LEPAS TU KOKAK KEPALA KORANG SORANG SORANG “ yeosang menjerit sampai tekak kering.
Ish ish, tak padan dengan tgh malam.
Tapi
“ ENJET NJET SEMUT, YEOSANG SAKIT NAIK ATASSSS”
“ nama aku pulak naik”
Dipersilakan vote dengan koment yer
YOU ARE READING
Ateez Crack (Malay) ' 𝐑𝐮𝐦𝐚𝐡 𝐒𝐞𝐰𝐚 '
HumorKisah lapan jejaka hots duduk satu rumah. Hancurs