#46 - Ayano x Nemesis-chan

356 14 4
                                    

INFO DLA FANÓW AYANO X MEGAMO
————
Hej kochani! Po kolejnej długiej przerwie znów powróciłam. I do książki, i trochę do fandomu Yandere Sim :3. Ogólnie miałam przerwę od Wattpada i dziękuję za tyle gwiazdek! A w szczególności dziękuję za 9k wyświetleń! Jesteście niesamowici ❤️❤️ Mówiąc coś więcej o moim powrocie, znowu mam krasza na Megamo i planuję zrobić jego cosplay 😼 Ooraz chcę wznowić pisanie mojej własnej książki Ayano x Megamo którą rozpoczęłam jakieś kilka miesięcy temu i nikt o niej nie wie!! :DD Btw mogę wstawić kilka rozdziałów żebyście mogli sobie już poczytać czy coś, ale będziecie musieli się spodziewać dłuugich przerw od dodawania nowych rozdziałów. Możecie napisać co o tym myślicie, a tym czasem zajmujemy się ocenianiem shipu!
————
Moim zdaniem Ayano i Nemesis-chan całkiem do siebie pasują. I mean, pamiętam, że jakieś kilka miechów temu czytałam historyjkę, gdzie Ayano już przestała kochać Taro i zerwała kontrakt z Info-chan, a tamta nasłała na nią za to Nemesis, która próbowała ją zabić, a Ayano się w niej zakochała. Moim zdaniem dość fajny dramat, ale wyglądają odrobinę jak bliźniaczki XD Leeecz oczywiście dlatego że jestem fanką wszelkich shoujo-aiów, trochę to podwyższa ocenkę.

 Moim zdaniem dość fajny dramat, ale wyglądają odrobinę jak bliźniaczki XD Leeecz oczywiście dlatego że jestem fanką wszelkich shoujo-aiów, trochę to podwyższa ocenkę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie znalazłam innego ładnego arta XD
Ocenka: 5/10

CRINGE ALERT|Shipy z Yandere SimulatorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz