#53 - Kaga x Geiju

224 11 4
                                    

Wiem, że kiedyś pisałam, że NiE CiErPiĘ YaOi bLe lecz ten ship męsko-męski wyjątkowo mi się spodobał, więc go ocenię. Już w poprzednim rozdziale dokładnie opisywałam charakter Kagi, więc tu zajmiemy się Geiju. Jest on przewodniczącym klubu artystycznego. Najczęściej mówi jedno/dwusłownymi zdaniami. Jest dość cichy, antyspołeczny i zamknięty w sobie, w sumie tak jak Homu. Ale jest między nimi kilka różnic, przykładowo Geiju nie jest zimny. Po prostu nie lubi rozmawiać. Ale w zasadzie nikt tego nie wie. Wyczytałam na stronce o nim, że niektórzy w szkole myślą, że jest taki cichy, ponieważ wtedy lepiej skupia się na malarstwie. Inni mówią, że on tylko udaje takie aspołecznego, aby wyglądać cool. A jeszcze inni twierdzą, że ma problemy z mową i kondycją (?). Personalnie najbardziej podoba mi się teoria, że ma problemy z mową, ale w tym samym czasie z charakteru jest również nieśmiały. Wyobraźcie sobie, jakie by to było przeurocze, gdyby Geiju tak się zakochał w (odmiana od „Kaga"), że aż postanowił odrzucić na bok swoją wadę wymowy i spróbować porozmawiać z Kagą i go lepiej poznać. Myślę, że on jest idealną pierwszą osobą, w której towarzystwie przewodniczący klubu artystycznego mógłby się w końcu poczuć komfortowo. Białowłosy wspierałby nieśmiałego chłopca z jego wadą głosu i po jakimś czasie zacząłby odwzajemniać jego uczucia. u kurwa wu, śliczny ship.

TEN ART JEST CUDOWNY AND YOU CANT CHANGE MY MINDOcena: 9/10——————————————Dla ciekawych, może jeszcze dzisiaj wstawię ship Aoi x Shiromi, a po tym ocenię Senpai x rywalki, bo narazie oceniłam tylko Taro x Osana

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


TEN ART JEST CUDOWNY AND YOU CANT CHANGE MY MIND
Ocena: 9/10
——————————————
Dla ciekawych, może jeszcze dzisiaj wstawię ship Aoi x Shiromi, a po tym ocenię Senpai x rywalki, bo narazie oceniłam tylko Taro x Osana. Możecie dalej proponować jakieś shipy, ale ocenię je dopiero po tych.

CRINGE ALERT|Shipy z Yandere SimulatorOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz