1. Kapitola

21 2 0
                                    

Můj den začíná vždy úplně stejně. Vstanu a jdu se nasnídat, když se nasnídám tak zamířím do koupelny kde si vyčistím zuby, učešu si vlasy a upravím se. Lehce se namaluji dám si jen řasenku, nikdy se nějak extra nemaluji. Když dojdu do pokoje tak otevřu skříň a vyberu si něco na sebe. Zrovna dnes jsem si vybrala košili a džíny s vysokým pasem a k tomu jen obyčejný tenisky a vezmu si svůj přívěšek pro štěstí ve tvaru psí packy. Pak vyrazím do kuchyně kde už je máma přichystaná do práce, vezmu si svačinu a čekám na svoji sestru Millie. Mé sestře je 19 a vždy mě vozí do školy protože už má své vlastní auto. "Dobré ráno Chloe" se ozve za mnou a když se otočím stojí tam Millie. "Ahoj Millie" odpovím ji. "Připravená na první školní den na střední?" zeptá se mě. "Docela ano jen jsem trochu nervozní. Však chápeš ne? Moc nových lidí a ty víš jak jsem stydlivá." odpovím a usměju se. "Chápu. No tak můžeme jet?" taky se na mě usměje a hlavou kývne ke dveřím. Rozloučíme se s rodiči a jdeme k autu. Nasedneme a jedeme do školy. Když přijedeme ke škole zmocní se mě ještě větší nervozita.  "Bože tady je lidí." řeknu a vystrašeně se podívám na Millie, ale ta se jen zasměje a řekne "Tak běž už. Ať první den nepřijdeš pozdě. A taky ať nepřijedu do práce pozdě já." usměju se na ni a vystoupím z auta. Jdu ke škole a mám pocit že na mě všichni koukají ,ale naštěstí je to jen pocit. Když vejdu do třídy uvidím jen jedno volné místo vedle jednoho kluka. Sednu si vedle něho a doufám že na mě nebude mluvit jenže přesně v tu chvíli se ozve a řekne  "Ahoj, já jsem Alex Style a ty jsi?" usměje se na mě a já znervozním. "Já jsem Evangelina Chloe Pierce." podívá se na mě, nakloní hlavu a zasměje se. "Docela dlouhé jméno, jak chceš abych ti říkal? Nebo spíš jaké jméno víc používáš."  zamyslím se a řeknu "Říkej mi jak chceš,používám obě jména takže buď mi říkej Evangelino nebo Chloe."  "Dobře Evangelino Chloe." zasměje se a já se přidám. Zazvoní na hodinu a přijde učitel a začneme se seznamovat a rozdávat učebnice. Když už končí škola vezmu si věci a vyjdu ven před školu a vyběhne za mnou Alex.  "Počkej!" zastavím se a otočím se. Usmívá se na mě a má hrozně hezký úsměv."Jsi hrozně fajn holka a já se tě chtěl zeptat jestli by jsi se mnou dnes nezašla do kavárny a mohli by jsme se lépe poznat." bylo na něm vidět že je dost nervozní. "Dnes nemůžu promiň. Čeká na mě moje sestra ale klidně můžeme zítra po škole jestli by jsi chtěl." usměju se na něj a on se usměje na mě ještě víc zářivějším úsměvem. "Tak jo, takže zítra se uvidíme ve škole a pak spolu půjdeme do kavárny. Hrozně se těším." řekne hrozně nadšeně. Obejmeme se a rozloučíme se. Když se otočím tak vrazím do jednoho kluka který chodí do čtvrťáku. "Omlouvám se já jsem nechtěla." řeknu mu ale místo odpovědi jen zavrtí hlavou, výsměšně se zasměje, vrazí do mě ramenem a odejde. Namyšlenej debil nic víc. Ale hezký byl to nemůžu říct že ne ale nesnáším takovýhle lidi. Jdu k sestře a sednu si do auta. Usměje se a řekne mi  "Jaký byl první den? Koukám že máš nápadníka." koukne se na mě a zvedne obočí.  "Jo byl fajn. A to je můj kámoš Alex,je hrozně milý a zítra po škole mě pozval do kavárny." pochlubím se. "Tak to je super. A půjdeš?" koukne se na mě a mrkne na mě a já se rozesměju. "Jo půjdu." usměje se a jedeme nakoupit nějaké věci. Když přijedeme do obchodu tak je celý plný lidí. Potřebuju koupit nějaké věci do školy a taky něco na sebe, protože mám plnou skříň věcí který mi jsou malý a nemám tam snad nic ve své velikosti. Millie mi řekne že se jde podívat do jiného krámu a že si dáme sraz u auta. Vyrazím do krámu seženu si sešity do školy, ještě pár věcí co potřebuji a jdu se podívat po oblečení. Vyberu si pár hezkých triček a jedno se mi hrozně moc líbilo je to černý top s krajkou a s malým výstřihem. Ještě si jdu vybrat nějaké kraťasy a džíny. Vyberu si kraťasy s vysokým pasem, některý normální a nějaké na doma. Džíny si vždy beru jedině s vysokým pasem a vyberu si nějaké tepláky a legíny na doma. Když zaplatím tak Millie už čeká u auta nasednu a jedeme domu po cestě si povídáme a pouštíme si písničky. Když přijedeme domu tak zamířím do koupelny, jdu rovnou do sprchy a umyju si vlasy po sprše přijdu do kuchyně kde táta s mámou připravili večeři. U večeře si povídáme o škole, o práci a říkám rodičům o novým oblečení. Po večeři umyju nádobí a jdu do pokoje a připravím si věci do školy, nastavím si budík a lehnu si do postele. Vezmu si svůj deníček a začnu psát o dnešku dokud neusnu s myšlenkou na zítřejší sraz s Alexem.


ZtracenáKde žijí příběhy. Začni objevovat