Terlanggar

1K 59 0
                                    

Yoon hae:  auchhh!

Sehun: eyy budak nie,takde mata ke?lain kali jalan tu pakai nata bukan pakai lutut!! *nada tinggi*

Yoon hae: e eh,mamat ni..dia yg langgar orng dulu tak sedar diri!!

Sehun terus pergi meninggalkan yoon hae dan sulli.. sulli dengan segeranya mengangkat yoon hae yg terjatuh dilantai..mereka pergi duduk di kantin.

Sulli: nah,air oren ngn roti aku belikan untuk kau.Kau ok tak ni?

Yoon hae:  eeh,terima kasih sulli.Aku ok jelah..jgn risaulaa,just jatuh sikit je tapikan sulli,sape mamat arrogant tadi ehh?

Sulli: ouh mamat tadi?dia tu kingka kat skolh ni..dia ade grup nama exo.Group tu sume kaya2 ngn hensem so rmai laa perempuan tergedik2 kat dorng sume.

Yoon hae:  eleh...setakat tu je punn..kalau hensem tapi hati cam taik ayam baik takyah.Taik ayam pun lagi wangi dari hati dia.

Sulli: *menggeleng* yoon hae,yoon hae.

Yoon hae:  hehehe *tersengih*

S

K

I

P

Wakti balik ---

yoon hae menunggu abngnya xiumin di pondok sekolah.. tiba2

Xiumin: ouh,yoon hae..mian lambat..

Mata yoonhae tertumpu kepada sebelas orng lelaki di belakang xiumin dan salah seorngnya adalah laki yg melanggarnya tadi.

Yoon hye: *freeze* oppa,siapa dorng?

Xiumin: ouh,nie geng baru abng,exo.

Yoon hae menelan air liur bila mendengar nme 'exo'.Kata2 sulli tadi berlegar di mindanya.Sehun memandang Yoon hae dengan muka tidak puas hati.

Xiumin: hello,yoonhae?tak ape2 ke adik oppa ni?

Yoon hae: eeh,nae..takde ape laa

Xiumin:  okkay,meh abng kenalkan..ni sehun, ni baekhyun ni chanyeol dn blallallalalalala

*xiumin kenalkan seorng demi seorng*

sehun: //oh minah ni lagi,dah laa langgar aku tadi tak sngka pulak dia adik xiumin tapi cute jugak kan?eeh sehun ape yg ko pikir nih//

Yoon hye: ermm oppa,jomla balik nnti omma marah.

Xiumin: okkay la guys,aku kene balik dulu tata..

Yoon hae dn xiumin pergi menuju  ke arah keretanya yg dipandu oleh drivernya.

I hate you but I love you,Mr.Arrogant!!Where stories live. Discover now